24 September 2017

Mak adalah insan penting dalam hidup. Tak terlampau jika dikatakan insan yang terpenting. Tanpa mak siapalah kita, kan. Ke hulu ke hilir 9 bulan mengusung perut yang berat , time baring, nak mengiring tak kena, nak terlentang tak selesa. Kerana anak nan seorang, sakit yang dirasa siapalah yang tahu

Namun alangkah sejuknya perut si ibu jika si anak yang dikandung tahu membalas jasamu. Bukan harta dunia yang dipinta. Cukuplah kasih sayang yang tak pernah kurang. Doa berpanjangan jika telah meninggalkan

Dua minggu lepas aku duk bersembang dengan sorang akak ni, pengamal vivix tegar yang selalu pesan vivix dengan aku (semoga akak dimurahkah rezeki). Kali ni beliau mahu memesan lagi vivix untuk botol yang ke lima. Katanya adik dan mak beliau turut meminati vivix




Mak beliau penghidap kencing manis sehingga memberi kesan pada mata (tak nampak). Dan setelah mengambil bermacam-macam segala macam dan ikhtiar, mak beliau paling suka akan  VIVIX dan selalu memuji vivix ini, katanya. Tulisnya lagi, mak beliau terasa sihat dan muka kemerah merahan. Alhamdulillah, syahdu lah jugak aku baca

Apalah sangat nilai 5 botol vivix dengan harga kasih sayang dan pengorbanan mak untuk anak sedari kecil, kan. Tak terbalas rasanya. Vivix cuma asbab sahaja, Yang Maha Memberi kesan baik adalah dari Allah Ta'ala jua



vivix yang menjadi kegemaran ramai rakyat Malaysia

Bahan utama dalam vivix - anggur muscadine yang bersaiz sebesar sebiji bola golf. Juga dikenali sebagai Super Grapes. Kulitnya tebal, keras, tahan lasak berbanding anggur biasa dan sangat kaya dengan antioksidan 


Bahan penting dalam vivix juga ialau lobak ungu. Memang tak syak lagi lobak kaya dengan vitamin A dan sangat baik untuk kesihatan mata. Patut laa mak akak tadi puas hati sangat dengan vivix


Antara 3 Testimoni Terbaik Vivix





2 comments:

  1. In sha Allah PC nak cuba juga untuk babah dan mama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sha Allah, bila2 masa boleh order ye.. whatsapp 013 976 1627

      Delete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN