Cara Terbaik Halau Tikus

Cara Terbaik Halau Tikus


Antara kelegaan dan kejayaan yang besar bila bangun waktu pagi bukan setakat berjaya 'membuang' dengan lawas atau selesai menyiapkan anak-anak ke sekolah, tapi apabila berjaya melihat sang tikus masuk perangkap



Ia lambang nikmat keberhasilan yang tak dapat digambarkan.. hehe. Ye laa kurang ajor jer diorang kan duk lalu lintas depan kita tanpa sedikit pun rasa hormat. Jalan terakhir terpaksa laa tangkap dan dibiarkan mati begitu sahaja dalam tong sampah luar rumah. Ye lah, kamu orang berbahaya kott terutamanya untuk baby yang sedang dalam frasa mengutip apa-apa di atas lantai. Terpaksala kena hapuskan, ok


Banyak tips yang dikongsikan dalam internet cara halau tikus. Lada hitam laa, daun pandan, kabur barus, cat merah dan bela kucing. Namun semuanya agak kurang menampakkan impak yang bagus. Tikus tikus zaman moden dah tak takut semua itu agaknya


Akhirnya, cara terbaik halau tikus atau nak tangkap dan matikan ia adalah dengan cara tradisional je. Gam tikus.. letak sedikit makanan. Dah selesai. In sya Allah, selalunya setakat ni yang diamalkan memang berhasil  



Ni lah antara perbuatan khianat cik t dan kaum kerabatnya. Merosakkan krim herbal blend dan OSTEMATRIX. Ehh korang pun nak sihat jugak ye.. haha tak kan lah kot
#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.
bahejabella © . Designed by MaisarahSidi.com