23 September 2017

Salam Ma'al Hijrah. Selamat Tahun Baharu Islam 1439 Hijriah. Dah 3 minggu berturut-turut cuti umum jatuh hari Ahad. Cuti Hari Raya Haji, Cuti Peristiwa Sukan SEA dan Cuti Hari Keputeraan DYMM YDP Agong Malaysia. Makna kata untuk negeri-negeri kumpulan A ( Terengganu, Kelantan, Kedah, Johor) boleh cuti hujung minggu panjang la sikit ( Jumaat - Ahad )

Mengambil kesempatan cuti cuti Malaysia hujung minggu 3 hari tu (2 minggu lepas), hurmm apa lagii kita pergi mandi kolam laa. Lepas gian lama tak berendam..kihkih. Pergi Kota Bharu je pun, negeri jiran sebelah


gini gaya tengah tunggu bonde diorang bersiap


tak sempat nak baring lama kat hotel terus cari kolam dulu. Suka sangat laa kakngah naurah sebab dah tinggi, kaki dah boleh sampai lantai kolam kanak-kanak. Hurmm tak payah abuya dukung lagi..hihi



khalef nak posing jugak




berjemur

terjumpa seorang mak budak gigih nak snap gambar anak dia posing


macam ni la nasib awak kalau tak larat nak didukung..hehe


4 comments:

  1. Assalammualaikum kak baheja dan adik2..salam Maal Hijrah ya..

    ReplyDelete
  2. Comel je khalef tunggu kakak2 mandi

    ReplyDelete
  3. Singgah sinii.. comey comey anak2 yg kecik sekali tu lagi comel sebab babyy kan hii

    ReplyDelete
  4. alaoaloalao, comel nyerr dia. kikik

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

tinggalkan jejakmu