bahejabella: 09/03/15

Semalam , dalam entry kisah cinta viral jadi fenomena , ada komen yang tidak beridentiti atau klik komen sebagai "anonymous" . Komen itu berbunyi lebih kurang macam ni :   " meraih trafik dengan menipu pembaca , congrats "

Awal kalamnya nak ucap jutaan terima kasih kepada"anonymous" dan semua rakan-rakan blogger otai, senior , junior yang menjengah bahejabella.com serta meninggalkan komen, nasihat dan teguran. Kita terima dengan hati yang terbuka. Sebahagian besarnya saya sudah berbalas kunjungan. Ziarah dan komen kalian sangat saya hargai. Kenapa tak tonjolkan diri sebenar? Kenapa harus guna "anonymous"? Sebenarnya boleh je agak komen tu dari siapa , kita ada pengalaman jadi james bond , senang je nak trace

KISAH CINTA ESP

Ni bukan melenting , sentap atau nak tegakkan benang yang basah ye. Cuma untuk menjernihkan kekaburan jika ada. Sebenarnya , bukan niat menipu. Kalau ikut isi dan entry cinta viral tu , ia tidak lari pun dari memperkatakan soal cinta. Ke awak faham cinta uda dan dara sahaja? Atau laila dan majnun, atau cinta khayal rahul dan anjali? Oh come on lah , chill. Life is not only about that

Kisah cinta viral jadi fenomena yang  ditulis ialah jatuh cinta dengan esp ( energizing soy protein ). Trafik untuk entry tu tak meletup pun , ia macam hari-hari biasa saja. Dan kami telah berkongsi menyebar virus kisah cinta ini dengan seluas-luasnya. Memang betul rakyat Malaysia jatuh cinta dengan esp. Bukan dalam kalangan orang shaklee sahaja. Yang tak jadi pengedar pun ramai yang terjatuh cinta dan menggemarinya. Jadi , ia cuma cerita biasa , tapi viral dan fenomena. Itu sahaja. Diorang menzahirkan kisah cinta esp setelah merasai sendiri kesan terbaik dalam diri mereka dan turut berkongsi membantu menambah nilai pula dalam hidup orang lain. Tak salah pun kan guna kalimah "cinta"?

Tengok saja kisah cinta mereka ni :

kisah cinta esp
kisah cinta esp

kisah cinta esp
kisah cinta esp

kisah cinta esp
kisah cinta esp

Dan ia memang betul jadi fenomena , bukan rekaan semata-mata

fenomena esp
fenomena esp


Ok la ,yang belum terjatuh cinta lagi dengan esp , haruslah cuba. Heal he world





Bernutrisi & konsultasi PERCUMA dengan saya..?


Muhammad Nizam Yusof

SMS / WHATSAPP : 013 976 1627

FB : Muhammad Nizam

IG : BAHEJABELLADOTCOM