bahejabella: 04/24/15

VIVIX TERBAIK

HATI PEREMPUAN VIVIX

Inilah penangan cinta vivix. Orang bercinta kan boleh angau , sasau dan galau tak keruan kan. Hebabtnya kuasa vivix sampaikan yang belum pernah bertemu , berdating , bertentang mata dan bersentuhan dengannya pun dah terjatuh cinta hanya dengan mendengar cerita sahaja.

Buktinya inilah salah seorang anak buah bisnes team saya yang hantar whatsapp tak sabar-sabar menunggu ketibaan vivixnya . Katanya batuk-batuk sejak dua menjak ni , telan ubat klinik pun tak jalan , taknak telan banyak-banyak vitamin , nak telan vivix sahaja. In sya Allah , sembuh dari Allah


vivix shaklee terbaik awet muda
whatsapp dari kak ma , abaikan bahasa terengganu yang mungkin anda tak faham itu

Baca lagi disini kisah cinta VIVIX






Allah Maha Penyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director


FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013-976-1627
emeil : alluana35@gmail.com


SISI LAIN MESIR YANG ISTIMEWA

CAIRO ON THE OTHER SIDE

Disana bukan sahaja masyhur dengan sirah Kenabian , Rasul Musa & Firaun , Lembah Nil , kota peradaban , kiblat ilmu dan gelaran kota seribu menara dan terbaharu dengan revolusi rakyat

Tapi Mesir juga syurga buah buahan.. Kalau di Malaysia , buah buahan eksklusif macam oren lazat, peach , aprikot , strawberi , ceri yang manis-manis boleh dapat di pasaraya, tak pun di cameron highlands

Di Mesir , buah buahan eksklusif tu hanya boleh dapat di tepi-tepi jalan...selain gerai-gerai, kiosk keldai bergerak yang unik... gerai-gerai & kiosk keldai bergerak ni kadang-kadang hanya berdekatan sahaja antara mereka.

Bukan sahaja harganya murah . Rasa? Undoubtedly sedap , enak manis to the max , musim-musim sejuk makan oren, memang tak payah telan vita c plus dah.. diorang buat jus pun pure dan asli tanpa gula tapi tetap lazat.. jus buah seratus peratus.

Walaupun Mesir sistemnya lebih 40 tahun ke belakang dari Malaysia , tapi mesin air tebu nya canggih  besar dan nampak class

Mereka bangsa yang gigih, kalau sebut bab fesyen , lebih terkehadaan. Pemudanya nampak kasar dan ganas ,tapi berjiwa keTuhanan , lembut dalam hati ada taman, kalau bergaduh , bertumbuk, sekejap sahaja , tak lama boleh baik-baik macam tu saja macam tak ada apa-apa. Orang kita yang digelar penuh kesopanan dan santun , nampak lembut , kalau bergaduh , kadang-kadang memang lama , berdendam , jiwa liat dan keras. Di luar je bertaman , dalam hati ada batu.


kenangan solat raya iduladha di cairo
kenangan time ni , solat raya 'eiduladha di masjid belakang asrama kami

Damn i miss you Cairo . I mean it

Sebenarnya , aku nak cerita aku beli buah je 2 hari lepas , ni stok untuk seminggu 


buah-buahan mmurah
buahan ni semua ni berjumlah RM 31.00