18 August 2015

JANIN KEMBAR DIJUMPAI DI TANDAS SURAU KUALA TERENGGANU

Tergempar 2 hari lepas terdengar berita dalam radio , ada orang jumpa mayat janin kembar dalam tandas di sebuah surau di kuala terengganu. Ya Allah , mengucap panjang jugalah kita , urut dada sambil mulut mengomel. Sebentar tadi baru terbelek facebook abang ipar aku , haji amzad hashim , gambar dia tengah tengok janin tu. Rupa-rupanya surau yang dimaksudkan ialah surah depan rumah aku. Kampung durian burung. Dua kali la mengucap panjang sambil urut dada lagi

janin
Janin

haji amzad dan polis
haji amzad dan polis

Tu dia abang amzad (setiausaha surau) dan polis yang datang untuk menyiasat. Sekali dengar pulak orang-orang disini bercakap itu bukan janin manusia. Wah menyeramkan betul.Macam-macam yang bermain di fikiran, janin siapa ni? janin langsuir kah? Nampak betul-betul dah terbentuk macam manusia

MISTERI TERUNGKAI

Rupa-rupanya itu janin kucing. Polis dan hospital dah sahkan selepas dibuat bedah siasat , dah tersebar pun berita kesahihan

LAPORAN BERNAMA

Polis Sahkan Janin Dijumpai Di Tandas Surau, Janin Kucing
KEMAMAN, 17 Ogos (Bernama) -- Polis mengesahkan janin yang ditemui seorang remaja di sebuah tandas surau di Durian Burung Kuala Terengganu petang semalam, adalah janin kucing.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri ACP Wan Abdul Aziz Wan Hamzah berkata hasil bedah siasat yang dijalankan di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) membuktikan janin berkenaan bukan janin manusia.

"Maklumat awal mengatakan ia janin manusia namun hasil laporan (bedah siasat) mengesahkan ia adalah janin haiwan," katanya kepada pemberita di sini Isnin.

Semalam seorang jemaah lelaki terkejut apabila menjumpai dua ketulan yang disyaki janin kembar di pintu masuk tandas surau berkenaan dalam kejadian pada kira-kira 3 petang.

Wan Abdul Aziz turut mengingatkan orang ramai agar tidak menyebarkan gambar dan maklumat yang tidak sahih berhubung insiden berkenaan 

Jersi Bola Murah

Jersi berkualiti, harga murah


jersi murah

Musim bola sepak antarabangsa telah pun bermula. Bagi yang kaki bola, perkara utama yang perlu ada ialah Jersi Bola

jersi murah


Memang wajib pakai jersi bola bila kita nak tengok bola dekat mamak ataupun di bawa pergi jalan-jalan.

Jadi, macam mana nak dapatkan jersi bola ni? Jom kita terjah Stylo Outfit.

Pelbagai jenis jersi

Nak tahu apa yang Stylo Outfit ada? Jom kita tengok.

Antara jersi yang di jual di  Stylo Outfit ialah:

  1. Jersi EPL
  2. Jersi La Liga
  3. Jersi Serie A
  4. Jersi League 1
  5. Jersi kelab Jepun
dan tak lupa juga:-

      6. Jersi kelab Malaysia
     7. Jersi Malaysia

Kalau yang berminat dengan kelab Eropah tu, boleh la beli jersi kelab Eropah. Mana yang suka kelab Malaysia, boleh jugak beli jersi Selangor ke, JDT ke, Kelantan ke, Negeri Sembilan ke.

Harga berpatutan


Dekat Stylo Outfit ni, harga jersi di jual mengikut gred/kualiti jersi itu sendiri. Terdapat 2 jenis gred/kualiti jersi iaitu:-
  1. Gred AAA - RM45.00 (termasuk pos)
  2. Gred PI (player issue) - RM56.00 (termasuk pos)
Macam mana harganya? Ok kan? Murah dah tu. Termasuk pos lagi tu!!!!

Jam tangan tawaf

Selain jersi, Stylo Outfit juga menjual jam tangan tawaf untuk lelaki ada, untuk perempuan pun ada.


Apa lagi tunggu?

Jom kita terjah Stylo Outfit dengan klik banner kat bawah ni.



#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN