bahejabella: 03/06/17

Baguslah kalau tengok tv tu ada sesuatu yang bermanfaat untuk tumbesaran, perkembangan fikiran dan ilmu. Jangan ralit atau terlebih lalai sudah la ye

Haa.. ni ada eksperimen baru dari kakak baheja. Sebenarnya dia buat minggu lepas lagi. Kalau tempoh hari dah buat Eskperimen Pisang. Sekarang ekperimen bawang pulak

Agaknya ternampak ada bawang banyak baru beli kat dapur, terfikir juga kakak ni ye nak buat eksperimen baru. Rasanya tak lama lagi habisla barang-barang kat dapur tu di eksperiemnkannya


Eksperimen dia letak bawang dalam bekas, masukkan sedikit air. Katanya tak lama lagi akan tumbuh pokok..haha. Macam tu ke super sains ajar.. Dah seminggu abuya tengok ni, tak tumbuh pokoknya lagi ni

tulisan kakak untuk 'bersday' abuya minggu lepas.. besar kecik, panjang-panjang je tulisan dia...biasala budak baru nak masuk 6 tahun..kihkih