Adik Pun Nak Main Bowling

Adik Pun Nak Main Bowling

Seminggu sudah cuti sekolah berlalu.. pergi mana? Weolls tak keluar jauh pun lagi.. singgah main bowling jer.. lepas gian.. kihkih. Paling teruja si baby yang tak berapa nak baby dah tu..

cubaan memilih dan angkat bola

tak  berdaya





gaya tu teramat lah penting walaupun balingan masuk longkang

terrer jugk kan abuya dikk... hehhe.. walaupunn



Gaya abuya tengah beraksi tak boleh la tunjuk.. sebab terlalu mantap sampai beroleh gelaran juara serta juara bertahan dan juara menunggu.. gitu 

Gastrik Sejak Kecil Sampai Migrain Akhirnya Sembuh

Gastrik Sejak Kecil Sampai Migrain Akhirnya Sembuh


Gejala gastrik berbeza dalam kalangan individu, dan pada ramai orang tidak ada gejala. Hanya yang mengalaminya sahaja tahu penderitaan sebenar. Walau bagaimanapun, gejala yang paling kerap termasuklah mual atau sakit perut yang berulang, kembung perut, sakit perut, muntah, masalah pencernaan, rasa terbakar atau membengkak di perut semasa makan atau pada waktu malam, atau hilang selera makan

Gastrik Sejak Kecil Sampai Migrain Akhirnya Sembuh


Tanda gastrik mudah dikesan kerana ia menyebabkan ketidakselesaan pada perut. 

Antara tandanya ialah :

* Rasa senak perut, berangin atau pedih
* Rasa tidak selesa perut
* Kembung, sendawa berulang kali dan kerap kentut selepas makan
* Rasa mual (loya) dan muntah
* Berat badan turun (pada peringkat teruk)

Jika sampai peringkat teruk, ulser perut menyebabkan pendarahan dan ia boleh dilihat dalam 2 bentuk iaitu :

* Najis menjadi hitam seperti tar
* Muntah mengandungi darah atau berwarna gelap seperti kopi

(SUMBER : KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA)


Berikut ialah 10 kisah rakyat Malaysia yang telah sembuh gastrik setelah mengamalkan ESP yang menjadi kegemaran ramai ni..











energizing soy protein (esp) yang telah banyak membantu rakyat Malaysia.. 


Allah jua Maha Memberi Sembuh



ORDER ESP



Terima Kasih



#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.
bahejabella © . Designed by MaisarahSidi.com