Mak Yang Tak Nampak Akhirnya Gembira

Mak Yang Tak Nampak Akhirnya Gembira

Mak adalah insan penting dalam hidup. Tak terlampau jika dikatakan insan yang terpenting. Tanpa mak siapalah kita, kan. Ke hulu ke hilir 9 bulan mengusung perut yang berat , time baring, nak mengiring tak kena, nak terlentang tak selesa. Kerana anak nan seorang, sakit yang dirasa siapalah yang tahu

Namun alangkah sejuknya perut si ibu jika si anak yang dikandung tahu membalas jasamu. Bukan harta dunia yang dipinta. Cukuplah kasih sayang yang tak pernah kurang. Doa berpanjangan jika telah meninggalkan

Dua minggu lepas aku duk bersembang dengan sorang akak ni, pengamal vivix tegar yang selalu pesan vivix dengan aku (semoga akak dimurahkah rezeki). Kali ni beliau mahu memesan lagi vivix untuk botol yang ke lima. Katanya adik dan mak beliau turut meminati vivix




Mak beliau penghidap kencing manis sehingga memberi kesan pada mata (tak nampak). Dan setelah mengambil bermacam-macam segala macam dan ikhtiar, mak beliau paling suka akan  VIVIX dan selalu memuji vivix ini, katanya. Tulisnya lagi, mak beliau terasa sihat dan muka kemerah merahan. Alhamdulillah, syahdu lah jugak aku baca

Apalah sangat nilai 5 botol vivix dengan harga kasih sayang dan pengorbanan mak untuk anak sedari kecil, kan. Tak terbalas rasanya. Vivix cuma asbab sahaja, Yang Maha Memberi kesan baik adalah dari Allah Ta'ala jua



vivix yang menjadi kegemaran ramai rakyat Malaysia

Bahan utama dalam vivix - anggur muscadine yang bersaiz sebesar sebiji bola golf. Juga dikenali sebagai Super Grapes. Kulitnya tebal, keras, tahan lasak berbanding anggur biasa dan sangat kaya dengan antioksidan 


Bahan penting dalam vivix juga ialau lobak ungu. Memang tak syak lagi lobak kaya dengan vitamin A dan sangat baik untuk kesihatan mata. Patut laa mak akak tadi puas hati sangat dengan vivix


Antara 3 Testimoni Terbaik Vivix





Seksinya Dia Tepi Kolam

Seksinya Dia Tepi Kolam

Salam Ma'al Hijrah. Selamat Tahun Baharu Islam 1439 Hijriah. Dah 3 minggu berturut-turut cuti umum jatuh hari Ahad. Cuti Hari Raya Haji, Cuti Peristiwa Sukan SEA dan Cuti Hari Keputeraan DYMM YDP Agong Malaysia. Makna kata untuk negeri-negeri kumpulan A ( Terengganu, Kelantan, Kedah, Johor) boleh cuti hujung minggu panjang la sikit ( Jumaat - Ahad )

Mengambil kesempatan cuti cuti Malaysia hujung minggu 3 hari tu (2 minggu lepas), hurmm apa lagii kita pergi mandi kolam laa. Lepas gian lama tak berendam..kihkih. Pergi Kota Bharu je pun, negeri jiran sebelah


gini gaya tengah tunggu bonde diorang bersiap


tak sempat nak baring lama kat hotel terus cari kolam dulu. Suka sangat laa kakngah naurah sebab dah tinggi, kaki dah boleh sampai lantai kolam kanak-kanak. Hurmm tak payah abuya dukung lagi..hihi



khalef nak posing jugak




berjemur

terjumpa seorang mak budak gigih nak snap gambar anak dia posing


macam ni la nasib awak kalau tak larat nak didukung..hehe


#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.
bahejabella © . Designed by MaisarahSidi.com