30 April 2017

Semalam telah berlangsungnya konferen shaklee peringkat kebangsaan di KL. Konferen ini telah mengumpulkan pengedar shaklee seluruh negara, penerima-penerima awards serta ucapan perkongsian perjalanan bisnes shaklee dari master-master baharu yanh dilahirkan dalam cycle yang lepas (2016/2017)

Sharing tersebut diceritakan semula di dalam group team shaklee kami sebagai panduan dan rujukan untuk yang tidak hadir ke konferen terutamanya. Antara perkongsian yang menyentuh hati ialah kisah master ng siew fang yang menderita kulit berdarah dan sendi-sendi semuanya sakit. Cap jari pun dah takde, katanya. Ini semua kesan dari rawatan penyakitnya yang dihadapi sejak kecil

3

Asalnya tak percaya pada kelebihan VIVIX. Hanya pandang sebelah mata akhirnya terbuka hati untuk mencuba vivix. Selepas mengamalkan vivix, derita masalah kulit berdarah beliau juga berakhir. Makna kata, dah sembuh dan jadi lebih sihat (dengan kuasa dan izin Allah jua).

Testimoni Lain Vivix Untuk Paru-paru Berair




Minum Vivix, Darah Jadi Macam Anak Dara




Vivix yang disejukkan lagi enak dan pure rasanya.. jom try!

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN