bahejabella: 06/27/16

Kalau berskuasy atau bersukan apa pun , kebarangkalian menempah terseliuh tu memang la tinggi. Pernah lah juga satu ketika geng squasy ajak training, kebetulan sangat sehari sebelum tu aku masih dalam keadaan kurang memberangsangkan ( maksudnya terseliuh ketika tidur , sakit urat belikat.. hehe ). Masa tu mana la nak ambik kisah sangat cara legakan sakit belakang dengan mudah ni. Dua tiga hari jugak la duk bertahan sakit urat belikat tu. Aku tak buat apa-apa pun , jumpa doktor ke , berurut ke. Sakit amat , nak menunduk tak boleh , nak pusing badan pun sakit. Aku biar sembuh sendiri je. Tapi kalau geng dah ajak skuasy , aku bedal je. Mana boleh tinggal hobi dan passion aku tu. Passion la sangat kannn..Sakit-sakit pun , tetap mahu pukul dinding jugak..Haaa gitu. Sudahnya sebelum berskuasy , aku tampal koyok kat belakang bahagian (urat belikat) yang masih sakit tu. Main pun tak effektif , pukulan-pukulan pun tak padu sebab tak boleh hayun tangan dengan kuat kesan sakit tadi. Tengah-tengah duk syok memukul dinding, boleh pulak koyok tu jatuh tetiba. Ye laaa sebab dah bercampur dengan peluh yang banyak agaknya kan..hehe.. Itu dulu la. Sekarang ni dah tahu cara legakan sakit belakang dengan mudah. Main sembur-sembur , spray je. Ala-ala sembur air masa nak iron baju tu je

Biobax Cool Theraphy Bantu Legakan Sakit Belakang Dengan Mudah


Biobax Cool Theraphy
Biobax Cool Theraphy
Biobax Cool Theraphy
Biobax Cool Theraphy

Tudiaaa Biobax Cool Theraphy

Biobax Cool Theraphy adalah fast relief spray with Eucalyptus Oil, Habbatussauda and Olive Oil. Biobax Cool Theraphy membantu melegakan kesakitan dengan mudah.

Fleksibel sangat ni, boleh di bawa ke mana-mana sahaja, antaranya :-

1 - Letak dalam kereta (standby kalau lenguh-lenguh tengkuk dan belakang badan) 
2 - Letak dalam beg sukan (standby kalau terseliuh)
3 - Simpan dalam beg tangan (wanita kan selalu simpan macam-macam dalam beg dia, haa tambah satu lagi koleksi, ringan je pun botol biobax tu)
4 - Simpan di rumah 
5 - Simpan sebelah atau bawah bantal (boleh standby kot kot terkena cramp (simpul biawak) masa tidur, boleh juga nak cuba biobax ni) 
6 - Simpan dalam hatimu, ehh gurau pun tak boleh

Kandungan Biobax Cool Theraphy :-

Diperbuat dari 100% bahan organik dan tidak mengandungi bahan terlarang atau berbahaya. Ia sesuai untuk ibu mengandung dan berpantang. Therapeutic dan aromatic, nyaman dan segar gitu

- Eucalyptus Oil
- Habbatussauda Oil
- Olive Oil
- Za'faran
- Lemon Grass
- Halia Bara
- Kaffir Lime
- Pappermint
- Menthol Crystal

Kegunaan Biobax Cool Theraphy

Untuk kelegaan segera, sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti:

- Sakit Belakang
- Ketegangan
- Terseliuh
- Lenguh-lenguh
- Selsema/resdung

Haa , jangan la expect sakit-sakit kronik pulak ye. Itu dah kena pergi jumpa doktor atau pakar. Biobax Cool Theraphy boleh digunakan time kecemasan. Sesuai sangat la simpan kat rumah 3-4 botol. Tambah koleksi dalam peti kecemasan tu

Testimoni Biobax Cool Therapy






Harga Biobax Cool Theraphy :

1 botol Biobax adalah RM85. Sekarang musim promosi, jatuh harga RM70 sebotol. Jom booking sorang 3-4 botol, balik kampung raya nanti boleh hadiahkan untuk tok , tokki , mak dan ayah sekali


Hubungi saya untuk order di hotline 013-976 1627 !