bahejabella: 10/29/14

A Father Can Be A Mother Too

Bukan aku nak kata father boleh beranak.... tapi aku boleh cerita jugak bab berpantang... aku pun berpengalaman berpantang ni dan sambut baby sendiri ,, so setakat berpantang tradisional tu , dah biasa buat , pegi jemput dan hantar bidan , bakar tungku , sapu ubat , panggang memanggang makanan orang berpantang , masak air akar kayu , beli nona roguy , ikat barut , kdg2 aku pun turut bertungku & berbarut ni  , duduk atas katil yg ada bara api kat bawah pun pernah , rasa mcm kempis jer... memang bereluh habiss....