29 October 2014

A Father Can Be A Mother Too

Bukan aku nak kata father boleh beranak.... tapi aku boleh cerita jugak bab berpantang... aku pun berpengalaman berpantang ni dan sambut baby sendiri ,, so setakat berpantang tradisional tu , dah biasa buat , pegi jemput dan hantar bidan , bakar tungku , sapu ubat , panggang memanggang makanan orang berpantang , masak air akar kayu , beli nona roguy , ikat barut , kdg2 aku pun turut bertungku & berbarut ni  , duduk atas katil yg ada bara api kat bawah pun pernah , rasa mcm kempis jer... memang bereluh habiss....

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN