15 September 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia


Syarat :
 1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih

2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut

Tu jer. Mudah sangat kan

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira



Selamat Hari Malaysia
Selamat Hari Malaysia

Sambutan hari kebangsaan di sekolah
Sambutan hari kebangsaan di sekolah

Sambutan hari kebangsaan di sekolah
Sambutan hari kebangsaan di sekolah

Bonus : video 






parodi versi naurah
Parodi versi naurah


jering
Jering

 Jering rebus ,cicah dengan kelapa parut (nyiur). Ni cikgu syed, kawan yang bawa tadi. Boleh tahan buka selera. Makan macam tu je , terasa nikmat setanding ayam goreng kentucky

ubi rebus
Ubi rebus

Gambar bulan jun lepas ni. Ubi rebus buatan mak. Kelapa parut buatan mak jugak. Mak cerita zaman jepun dulu makan ubi , kadang-kadang bukan selalu dapat , ada hari susah nak jumpa ubi. Hari ni dah boleh makan pizza , steak , laksa, koleh kacang , ikan kerapu sumbat, udang masak lemak. Bersyukur la
#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

tinggalkan jejakmu