BUANG ANGIN DALAM BADAN DENGAN PEPPERMINT GINGER

BUANG ANGIN DALAM BADAN DENGAN PEPPERMINT GINGER


Rangkaian kesihatan nutrisi semulajadi ini menyokong sistem penghadaman yang sihat, membantu mengembalikan keseimbangan pencernaan semula jadi, dan melindungi daripada masalah sembelit juga, bukan sekadar buang angin dalam badan



BUANG ANGIN DALAM BADAN DENGAN PEPPERMINT GINGER PLUS


Pudina dan Halia digunakan secara tradisional dan turun temurun berfungsi sebagai menyamankan, menenangkan dan melegakan perut. Ia juga boleh membantu melawaskan penghadaman

Peppermint-Ginger Plus mengandungi formulasi empat herba termasuk pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk membantu penghadaman dan melegakan kembung perut

FUNGSI 4 BAHAN UTAMA DALAM PEPERMINT GINGER PLUS





PUDINA - melegakan otot perut

- membantu dalam penghadaman, - membantu sistem pencernaan

- melegakan gastrik, mabuk ,pedih ulu hati, cirit-birit. - detoks , buang toksin dalam tubuh

- melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kemoterapi.

- bersihkan gigi , nafas yang segar , elak nafas berbau

- membantu bertindak menjadi penyejuk kepada kulit

- membantu dalam masalah kegatalan kulit

- pudina merangsang mengeluarkan peluh,


HALIA - anti radang & antibioik semulajadi

- merangsang rembesan air liur enzim untuk pencernaan makanan.
- mengurangkan ketidakselsesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual daripada hamil, angin selepas melahirkan anak (semasa pantang)
- mengekalkan peredaran darah normal.

-mengandungi kromium, magnesium & zink yang boleh membantu untuk memperbaiki aliran darah, -bantu elak kesejukan, cegah demam , selesema dan peluh berlebihan


JINTAN HITAM - membantu gejala perut kembung selepas makan.

 - melegakan sakit perut dan melegakan gejala sejuk.

- melegakan sembelit - bertindak sebagai julap dan pelawas

- memang terdapat dalam salah satu bahan kebanyakan ubat cirit birit ,sakit perut & gastrik


JINTAN MANIS - melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak

- peredaran tenaga dalam badan

-mengurangkan kembung dan menyelesaikan saluran penghadaman yang masih digunakan hari ini, terutama dalam pediatrik


TESTIMONI PEPPERMINT GINGER PLUS









Shaklee Terengganu
Whatsapp
013 976 1627
013 976 1627
013 976 1627

Allah jua Maha Memberi Kesembuhan



DUA JENIS LAKSA SEDAP

DUA JENIS LAKSA SEDAP

Ehhem... bukan entri resipi pun. Entri laksa mak tercinta je. Tahu tahu je anak dia nak balik sambil merasai air tangan ibu, terus dimasaknya kuah laksa, tanpa mengerahui pun terlebih dahulu aku nak balik. 

Laksa macam biasa la beli yang dah siap. Cuma kuahnya kali ni mak gigih buat 2 jenis terus, laksa penang dan paling favourite menjadi keghairahan aku sedari kecil ialah laksa kelantan (lemak putih)


kuah laksa penang

putih punya paling sedap dan keghairahan yang nyata


Dulu ingatkan kuah putih tu Ganu punya. Tapi sejak bersekolah di Kuala Terengganu baru lah aku tahu yang Ganu punya kuah merah. Rasa macam tekak tak boleh terima kuah merah. Nak kuah putih jugak.. hihi

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.
bahejabella © . Designed by MaisarahSidi.com