bahejabella: 10/20/16

Sambung entri semalam. Kisah ootd adik beradik yang selalu sama sehati sejiwa. Harini belek koleksi gambar masih ada banyak yang sama tapi lebih kepada mainan dan perbuatan

tunggu abuya beli nasi lemak tepi jalan.. dua-dua kena berebut duk depan tengok abuya

meow-meow pun kena ada dua yang sama... rasanya tokma diorang yang belikan tu

makan ayam , kene beli 2 set.. mana boleh share..kan.. tak cukup.. huhu

larva kek pun kena 2 biji, sorang satu

share apam telur ... gaun tetap sama ok

 

kinetic sand.. beli dengan aunty rara.. siap kena tulis nama, kalau tak... nanti hilang semua tak mengaku..

sotong sama color lain


senang je nak bela anak aku.. cukuplah dengan telur dan kicap sahaja... dua-dua citarasa sama

baca doa dulu ok.. kakak ajar tau