12 October 2015

CARA HILANGKAN RASA KEBAS DI KAKI DAN TANGAN

Caranya haruslah aku amalkan vivix. Ala korang ni , nak story fasal air sirap magik tu sikit pun tak boleh. Rileks la, chill. Tengok ni simptom diabetis yang boleh mendorong ke penyakit-penyakit lain pula seperti jantung dan darah tinggi. Antara simptom gejala diabetis ialah kesemutan. Rasa kebas-kebas di kaki, tangan pun ye juga

Sejak dua tiga menjak ni duk rasa juga simptom ni. Seram dibuatnya. Rasa macam banyak je gula berkumpul di kaki. Bangun pagi , malas , lesu , kadang-kadang nak berjalan ke bilik air pun macam orang sakit. Telan vivix tu , beransur lega. Ringan kaki , bangun pagi cergas dan tak lesu lagi. Konsisten vivix , In sya Allah ,bonus awet muda sekali


gejala diabetis
gejala diabetis


Malaysia di tangga ke empat
Malaysia di tangga ke empat

Buka botol baru semalam. Ni dia vivix , si air sirap magik yang sangat membantu gejala atau simptom diabetis. Allah Maha Menyembuh

vivix
vivix

TESTIMONI VIVIX >>  DISINI

testimoni vivix, kredit master wan fatihanum
testimoni vivix, kredit master wan fatihanum


testimoni vivix , kredit wan azliza
testimoni vivix , kredit nurul azliza

tengok tu akak rita minum apa
tengok tu akak rita minum apa

Dan banyak lagi perkongsian pengalaman sebenar pengamal vivix tegar DISINI



VIVIX SPECIAL PROMO
VIVIX SPECIAL PROMO

PROMOSI TERLAJAK TERISTIMEWA VIVIX BERAKHIR HUJUNG OKTOBER INI SAHAJA!!!


Allah Maha Penyembuh


Be with us..

INFO LANJUT :-

NZ World Kingdom
Founder & Director



HOTLINE : 013 9761627

alluana35@gmail.com




#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

tinggalkan jejakmu