bahejabella: 06/05/15


PROMOSI VIVIX MURAH

Sebenarnya ramai tahu dan sangat ramai yang mengagumkan vivix , teridam-idam akan botol comel vivix dan teruja tak sabar-sabar nak merasa tonik merah pekat ini untuk kelangsungan sihat-sihat dan awet muda. Ada orang dah order , terjatuh cinta dan  angau dengan vivix hanya melalui ceritanya sahaja. Tapi memang diakui tak semua orang sanggup berbelanja hebat untuk sebotol vivix kerana handbag , kasut , alat solek , makan makanan gmo , makanan bertoksin penyebab kanser,  mungkin lebih berbaloi untuk dibayar

Kerana apa? Vivix mahal? Oh tidak! Sebab? Sebab sekarang musim berlangsungnya promosi berganda-ganda vivix. Anda sudah boleh dapat vivix seumpama menghampiri harga sebelum era gst jika anda bijak membuat pilihan

promosi mega vivix
promosi mega vivix


Jika anda membeli 2 botol vivix , anda akan turut beroleh beberapa siri keuntungan dan faedah lain , antaranya :- 

1. Diskaun 5 % - ini akan membuatkan harga vivix kembali hampir ke harga asal sebelum gst

2. Keahlian percuma seumur hidup bernilai RM 69 , anda terus layak membeli apa sahaja rangkaian barangan Shaklee dengan harga ahli dan boleh menjalankan bisnes (jika berminat)

3. Penghantaran percuma bernilai RM 10  (Semenanjung ) , RM 20  ( Sabah dan Sarawak )



4. Percuma sebotol multivitamin tertua di dunia iaitu Vitalea yang bernilai RM 94



5. Dengan pembelian 2 botol vivix juga , anda layak menerima cash bonus terus dimasukkan ke bank pilihan anda 


ANGGARAN JUMLAH PENJIMATAN BERNILAI :- RM 250


TESTIMONI ANTARABANGSA VIVIX

testimoni vivix
vivix
vivix



Allah Maha Penyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director

INFO LANJUT :-

FB : Muhammad Nizam
sms/whatsapp : 013-976-1627
emeil : alluana35@gmail.com


OTAK-OTAK TERENGGANU

Otak-otak terbaik datangnya dari Terengganu. Dulu masa bermukim dan berkelana sebentar kira-kira lima hingga enam purnama di kota metropolitan kuala lumpur itu , banyak kali juga makan otak-otak , rata-ratanya skill resipi otak-otak yang lebih kurang sama. Rasanya macam isi sosej yang kurang istimewa menambat tekak aku. Orang kelantan sebut "dokleh gi". Sebab tak sespecial otak-otak Terengganu yang ada isi ikan segar dicampur sambal nyiur (kelapa) parut yang pedas-pedas manis.

Betul la kata bidalan , hujan emas di negeri orang , hujan batu di negeri sendiri , pusing sana pusing sini , tempat sendiri tiada tolok bandingnya. Ni tiada sentimen kenegerian ya. Sekadar ekspresi perasaan nikmat makan otak-otak yang dibeli di Kuala Besut minggu lepas


otak-otak
otak-otak kuala besut


DATO' SERI TUAN GURU HAJI ABDUL HADI AWANG KEKAL PRESIDEN

KEPUTUSAN PEMILIHAN AJK PAS PUSAT 2015-2017


PRESIDEN

Tuan Guru Haji Abdul Hadi   928

Ustaz Ahmad Awang              233


TIMBALAN PRESIDEN

Tuan Guru Tuan Ibrahim Tuan Man 881
Mohamad Sabu  278

Naib Presiden    ( 3 orang )

YB Ustaz Idris Ahmad 942
YB Datuk Ir Iskandar Samad 801
YB Dato' Nik Mohd Amar 778
YB Salehuddin Ayub 320
YB Dato Mahfuz Omar 285
YB Dato' Paduka Husam Musa 267


Ahli Jawatankuasa :- 
YB Ustaz Nasruddin Hassan Tantawi 
Dr Riduan Md Nor 
YB Dato Nasrudin Daud 
YB Salehin Muhyi 
Datuk Ustaz Nik Zawawi 
YB Dato' Dr Khairuddin Aman Razali Al-Takiri 
YB Dato' Dr Fadli Hasan 
YB Dato Abdullah Husin 
Hj Razman Zakaria 
Dr. Zuhdi Marzuki 
Ustaz Mokhtar Senik 
Ustaz Zaharudin Muhammad 
Dr. Ali Akbar Mazlan Aliman 
Dr Rosni Adam 
Mohd Nor Mohamad 
Muhammad Sanusi 
Norazli Musa

*********************************************************************************

Tahniah Tuan Guru Ayah Chik , tak mudah goyah dan kekal teguh dengan prinsip juga sekali lagi masih bertahan sebagai presiden mengemudi memimpin bahtera jemaah, walapun pemilihan kali ini sedikit dicemari dengan pe'el budak-budak nakal. Ucapan takziah juga kerana sekali lagi memikul tugas dan amanah yang berat. In sya Allah , Allah jaga

GAMBAR BALING BELAKANG

kenangan di rumah Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang
kenangan di rumah Tuan Guru Ayah chik

Musim remaja , kenangan kat rumah Tuan Guru Ayah Chik.
Konon-konon zaman ni era anak muda nak rebel , zaman bertekak dengan cikgu disiplin , zaman bodek pak guard (pengawal) asrama nak keluar pergi dengar kuliah di Rusila , kalau pak guard tak lepas kami keluar , macam biasa kitorang panjat je (fly) pagar asrama tu , hangpa jangan duk mengadu kat cikgu disiplin kami dulu tu ye