22 March 2017

Ish...ish..ish macam raya sungguh bila berkumpul ramai-ramai di desa yang tak berapa nak desa ni. Asyik makan ajer, macam mana laa nak kurus..hehe

Selepas era laksa penang mak dan nasi himpit kuah kacang sambal ikan semalam tu, salah satu aktiviti wajib bila berkumpul ialah projek kambing perap di sebelah petangnya. Beli yang frozen, daging import je. Adalah dalam 4-5 kilo



dalam proses

Takda lah nak bakar, panggang atau masak dalam oven pun. Sebab nanti kalau buat stail gitu, daging jadi keras dan berhajat kepada kuah jugak. Kitorang masak dalam kuali-kuali ajaib yang ada berserta dengan sos perapan sendiri

dah siap.. daging lembu pun ada, khas untuk yang tak gemar makan kambing..
hurmmm sangat nallarekkkekk kan

selingan dengan kuih seri muka mak lagi.. haha

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN