14 October 2015

Salam ma'al hijrah. Semoga dengan masuknya tahun baharu ini turut membawa lembaran dan tuah yang baharu untuk aku. Untuk korang sekali la. Tak perlu main isu retorik dan klise setiap tahun, isu doa akhir dan awal tahun jadi amalan Nabi atau tidak. Ajaran Nabi atau tidak. Tak mengapa, asalkan doa sudah. Setiap hari 24 jam boleh doa. Doa lah apa sahaja yang baik-baik. Yang lebat sembang pasal kesunnahan doa akhir dan awal tahun tu dah berdoa ke belum?

Ok , madu. Bukan madukan orang ye. Ni memang betul-betul madu punya. Kan dah ada stok madu kat rumah , 2 3 hari lepas kan dah cerita, korang lupa la tu. Jangan ingat pejuang shaklee pinggirkan makanan sunnah ye. Konon tak makan makanan sunnah. No no no no. Takkan semua nak reveal apa yang ada dalam rumah kitorang

Kalau madunya bersalut gula hampir 80% , mengeras apabila disimpan dalam peti dan dihinggapi semut macam mana pula? Boleh claim makanan sunnnah lagi eh? Itu madu atau air gula? Tu belum cerita bab kurma lagi

Ok la. Semalam bereksperimen minum vivix dengan madu. Madu asli, pure punya. Sungguh , rasanya , kesegarannya , nikmatnya, khasiatnya amat heaven sekali. Alhamdulillah. Allah Maha Memberi sembuh-sembuh. Tiada perkataan nak gambarkan rasa jatuh cinta dengan vivix ni. Magis

madu dan vivix berposing dulu sebelum beraksi
Madu dan vivix berposing dulu sebelum beraksi

tudia madu dan vivix sedang beraksi
tudia madu dan vivix sedang beraksi



INFO LANJUT :-
HOTLINE : 013 976 1617


#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

tinggalkan jejakmu