01 October 2021

HERO KIDDO VITAMIN TERBARU UNTUK KANAK-KANAK


SERLAHKAN POTENSI SI MANJA ANDA

Apapun si manja lakukan, Shaklee menyediakan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh si manja anda untuk membesar. Sihat dan  lazat untuk kanak-kanak. HERO KIDDO memberikan gandingan hebat nutrien kaya antioksida ke dalam pastil beruang yang enak, dengan perisa ceri semulajadi yang pasti anak-anak anda suka...


HERO KIDDO VITAMIN TERBARU UNTUK KANAK-KANAK




Ia padat dengan vitamin C dan D, zink, dan ekstrak Elderberi yang menyokong kesihatan yang baik. Menyokong kesihatan mereka tidak pernah begitu enak dan menyeronokkan! Ibu pun setuju!

Hanya dengan 3 pastil setiap hari untuk pembesaran anak yang sihat dan kuat, membolehkan mereka menikmati zaman kanak-kanak sepenuhnya dan memenuhi potensi tertinggi mereka...


Ramuan Utama Hero Kiddo 


1. ELDERBERI

Elderberi dihasilkan daripada buah beri hitam yang ranum, dari pokok renek yang berasal dari Eropah. Elderberi kaya dengan antioksida yang menyokong kesihatan yang baik.


2. VITAMIN C

Vitamin C adalah vitamin penting... Buah-buahan dan sayur-sayuran, termasuk ceri, oren, limau gedang, kiwi, dan lada merah manis adalah sumber vitamin C yang sangat baik


3. VITAMIN D

Vitamin D adalah vitamin penting yang larut lemak...Badan kita menghasilkan vitamin D apabila kulit kita terdedah kepada cahaya matahari secara langsung. Vitamin D juga secara semulajadi terkandung di dalam sesetengah makanan. Beberapa jenis cendawan dan ikan berlemak seperti salmon, tuna, dan mackerel adalah sumber vitamin D yang sangat baik. Vitamin D juga ditambah ke dalam makanan, termasuk bijiran sarapan pagi dan sesetengah jus oren, yogurt, marjerin, dan minuman soya.


4. ZINK

Zink adalah mineral penting yang terdapat dalam pelbagai makanan. Antara sumber zink yang bagus ialah daging merah tanpa lemak, ayam, itik, makanan laut, dan bijiran sarapan yang memberikan sumber terbaik.


Setiap hidangan 3 pastil mengandungi:

70 mg = Ekstrak Elderberi

210 mg = Vitamin C

15 mcg = Vitamin D

3 mg = Zink

0 = Tambahan perisa dan pemanis tiruan serta pengawet





ORDER HERO KIDDO

WHATSAPP




2 comments:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.