07 February 2016

TESTIMONI VIVIX UNTUK KANSER

Kanser juga adalah salah satu pembunuh utama selaian jantung dan diabetis. Kanser disebabkan perubahan dalam gen yang mengawal pembesaran dan pemusnahan sel. Kanser boleh merosakkan tisu-tisu yang bersebelahan. Kanser boleh merebak ke bahagian badan yang lain dan berkembang menjadi tumor baharu

Testimoni vivix untuk kanser yang paling rare ialah kisah Lau Chu Hian. Bekas selebriti NTV 7 yang survivie kanser dengan shaklee. Baca DISINI

Cuba vivix mulai sekarang

 

Testimoni Vivix , Kanser Kelenjar





Testimoni Vivix , Kanser Payudara


Testimoni Vivix , Kanser Usus


Testimoni Vivix , Kanser Rahim





Selingan , hati-hati dengan plastik-palstik ye. Ia antara penyebab utama kanser. Plastik memang bahaya. Manusia plastik pun bahaya. Cucuk plastik kat muka pun bahaya, muka mungkin tegang, pipi naik, tapi senyuman nampak keras. Kalau tengok orang yang cucuk plastik kat muka ni , senyuman diorang nampak sama je, kan

BAHAYA PLASTIK



Allah Maha Menyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director


INFO LANJUT :-

FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013-976-1627
emeil : alluana35@gmail.com

 CARA HILANGKAN BAU PETROL TUMPAH

Panjangnya tajuk. Tapi tak ada selindung-selindung. Tajuk direct dan memang itulah tujuan entrinya. Sebab saya baru dapat lagi testimoni basic H dari team besar nutrisi. Terima kasih yang sudi berkongsi. Kredit untuk anda

Kisahnya apabila minyak petrol yang dibeli (dalam botol) oleh suami Puan Fatimah Taha tertumpah dalam kereta. Ermm mahu tak tension. Mesti stress kan. Tak banyak pun , sedikit perasaan tu mesti ada. Puas sudah ikhtiar dihantar cuci kusyen dan karpet , masih baunya melekat kuat. Akhirnya , Allah bagi ilham untuk dapatkan BASIC H . Dengan tidak mahu menambah perisa atau overclaim , anda baca dan rasai sendiri ekspresi perasaannya selepas menggunakan BASIC H untuk hilangkan bau petrol yang tumpah itu



Bagi rakan-rakan yang belum kenal rupa BASIC H , ini dia. Si pencuci serbaguna. Bebas kimia dan alkohol , semulajadi , bebas paraben dan bahan beracun. Cuci lantai boleh , cuci kasut sekolah anak tanpa menyental pun boleh. Nak sembur tanam-tanaman di halaman rumah pun boleh. Jangan terkejut, ramai yang buat cuci botol susu anak ,ikhtiar mandikan anak yang kena demam campak dan ekzema dan macam-macam lagi kegunaan



bonie, mandikan anak dengan basic H
bonie, mandikan anak dengan basic H
( ni bukan orang Melayu tau, ni luar negara )

Lagi Testimoni Basic H

 Rendam baju putih yang terkena warna lain semasa membasuh. Hasilnya , menakjubkan


Hilangkan gula getah di kerusi kereta



Baca lagi TESTIMONI BEST BASIC H DI SINI


Selamat Mencuba!

Hubungi saya

013 976 1627 
Muhammad Nizam
Shaklean Terengganu

Pos Seluruh Negara

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN