bahejabella: 08/25/15

RUMAH UNTUK DI SEWA

Tentu anda masih ingat gambar rumah ini yang sedang dalam pembinaan suatu ketika dulu menjadi agak viral kerana pembinaannya yang dikatakan berisiko. Kini telah pun siap untuk disewa. Jika berminat , boleh hubungi Allan untuk maklumat lanjut , 
019-9888089 seperti yang tertera di pintu pagar 

gambar rumah yang masih dalam pembinaan jadi viral
gambat rumah yang masih dalam pembinaan jadi viral

siap dibina
Siap dibina

pandangan hadapan
pandangan hadapan

hubungi nombor tertera
hubungi nombor tertera


MESEJ CINTA

Setiap bulan , mesej dia la yang selalu memjengah kotak pesanan ringkas dalam telefon ni. Mesej dia kadang-kadang menjadi igauan ngeri. Tidak jarang juga berdebar-debar menantikan dan membacanya. Kadang-kadang rasa rimas , adakalanya buat senyum sendiri

MESEJ AFFIN BANK
MESEJ AFFIN BANK


 Itulah dia mesej cintanya. Mesej cinta dari affin bank. Mesej bulanan bayar ansuran kereta. Yang atas tu mesej amaran nak bagitahu tarikh bayar ansuran bulanan dah makin hampir. Setiap 22 haribulan. Tapi selalunya aku tunggu gaji 25 haribulan, baru nak bayar. Sampai lah sekali lagi mesej kat bawah tu. 3 hari je pun lewat. Dah bayar pun , ok

Dan kat bawah ni tempat dating bulanan. Affin Bank. Ramai juga aku jumpa orang yang tengah berdating di sini setiap 25 haribulan

affin bank
Affin bank

Satira petang, senyum sikit!

VIDEO LAGU TEMA HARI KEBANGSAAN 2015

LAGU #SEHATISEJIWA


#SEHATISEJIWA




LOGO , TEMA KEBANGSAAN DAN LIRIK SEHATI SEJIWADISINI