02 May 2016

Assalamualaikum. Dah hampir pertengahan tahun 2016 dah kita ye. Ermm dah capai ke separuh azam awal tahun hari tu? Dah berapa banyak kilo turun berat badan? Muscle dan six packs dah jadi ke? Azam aku? ade laaa... rahsia, mana boleh cakap

Sekarang ni aku tengah baring je atas sofa , tak larat , pening kepala, banyak fikir, selesema , hidung berair dek kerana simptom resdung yang menjengah tanpa amaran



Cara nak elakkan ambil panadol tu aku telan vita c plus ni je. Malam nanti kalau rajin bangun , telan vivix pulak. Aku tak suka panadol. Serius. Dulu-dulu je ada ambil sebelum jumpa vita c plus. Lupa bila kali terakhir telan panadol. Syok sebenarnya telan vita c plus ni untuk stopkan simptom-simptom resdung dan deman tu segala

vivix pun sangat-sangat bagus dan berkesan untuk resdung saya dan migrain

Sekarang ni musim tak menentu kan.. 
Ni terjangkit dengan demam anak. Time rasa ade hint nak demam macam ni, memang aku telan lebih sikit dos vita c plus.. sebab aku tak suka saje-saje ambil mc ... (aku tak cakap korang saje suka ambil mc ye.. hehe)

Murah jer pon vita c plus. Lebih kurang 60 sen sahaja sebiji. Bertahan hampir setengah tahun pula tu. Suami isteri boleh telan

Ok , kena tidur ni. Pening sangat. Masa kelas petang tadi pun aku suruh anak murid picit kepala. Harap-harap esok stabil dan kembali produktif

Kalau nak juga vita c plus ni , whatsapp saya ok

HOTLINE : 013 976 1627

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN