29 March 2019

8 Sebab Kenapa Produk Shaklee Selamat


8 Sebab Kenapa Produk Shaklee Selamat


1. Shaklee menyaring 350 bahan cemar, racun serangga dan bendasing untuk setiap bahan botani yang baharu 

- termasuk sisa pelarut, logam berat, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob


2. Lebih 250 ujian racun serangga dilakukan melebihi syarat yang ditetapkan oleh United States Pharmacopeia (USP)

3. Lebih 100,000 ujian berkualiti dilakukan setiap tahun bagi memastikan produk yang selamat digunakan untuk setiap keluarga



4. Selamat dari segala bahan kimia berbahaya. Tiada tambahan pengawet, perisa dan perasa tiruan. Produk Shaklee tidak mengandungi parabens, Triclosan, pathalates, sodium lauryl sulfate (SLS), natrium sulfat eter lauryl (SLES), 1,4-dioxane dan propilena glikol. 

5. Bebas gluten bagi membantu proses penghadaman dan menjadikan usus yang sihat



6. Bebas GMO dan disahkan telah melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program - IPP). IPP adalah kaedah paling dipercayai bagi memastikan produk bebas GMO bermula daripada biji benih sehingga ke proses pengilangan

7. Terbiodegradasi iaitu rangkaian produk Shaklee di bawah segmen Get Clean Home Care tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Terbiodegrasi membantu menjadikan dunia kita lebih selamat. Malah pembungkusan produk Shaklee adalah bebas daripada Bisphenol-A, pathalates dan dakwat bertoksik.



8. Tiada ujian ke atas haiwan dilakukan


ORDER SHAKLEE DISINI

2 comments:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.