19 October 2018

MASYA ALLAH! RAHSIA WANY HASRITA DAN JIHAN MUSE TERBONGKAR


Siapa je yang tak kenal dengan bintang terpopular si wany hasrita ohh angin ni kan. Kini rahsia beliau dah terbongkar seantero Malaya. Rupa-rupanya selama ni amal makan vitamin c plus dari shaklee. Patutlah kulit cantik. Patutlah menang paling popular.. haha




Si Jihan Muse pun sama, bukan setakat makan vitamin c shaklee, kalsium untuk kesihatan tulang ostematrix dan minyak ikan terbaik omega pun menjadi amalan harian dia. Patutlah dah banyak berubah sejak zaman raja lawak.. kihkih. Korang patut tiru Jihan ni okay


KEISTIMEWAAN VITA C PLUS BERBANDING YANG LAIN


Tahukah anda, Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat (itulah maksud sustained release) yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya


Tok Ram pun dah start amal vitamin shaklee. Tahniah kepada sid yang berjaya melamar Tok Ram


5 SEBAB VITAMIN C INI PILIHAN TERBAIK


Tahukah anda lagi... apa perbezaan vitamin c shaklee dengan vitamin c lain yang berada di pasaran?


1. Vitamin C Shaklee BUKAN vitamin sintetik


Semua suplemen jenama Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi.

Tahukah anda bahawa Vitamin C sintetik mempunyai kesan antioksidan dan pro-oksidan dalam masa yang sama? Bermakna walaupun ia menghapuskan radikal bebas dalam tubuh, pada masa yang sama ia juga menghasilkan radikal bebas.


2. Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release'


Bagi setiap biji Vitamin C Shaklee (500mg) yang anda ambil, anda akan mendapat manfaatnya secara berterusan selama 5 jam.

Ini adalah kerana, Vitamin C nya dilepaskan secara berkala iaitu sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti.


3. 1 tablet Vitamin C Shaklee (500mg) bersamaan dengan 7 setengah biji oren!


Secara logiknya manusia tidak akan mampu untuk makan 7 setengah biji buah oren setiap hari seumur hidup tapi dengan mengamalkan sebiji vitamin C Shaklee setiap hari anda mampu mendapatnya


4. Vitamin C Shaklee mempunyai bioflavonoids


Vitamin C sintetik tidak mempunyai bioflavonoids. Ianya cuma semata-mata asid askorbik sahaja. Bermakna ia tidak mampu bertindak seperti vitamin C yang sebenar. Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus.

Ia membantu dalam penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C itu sendiri daripada oksidasi. Dan ya, Vitamin C Shaklee ada bioflavonoids


5. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan



ORDER VITA C PLUS?

013 976 1627
013 976 1627
013 976 1617


1 comment:

  1. Selalu mama dgr shaker mmg antara produk yg bagus kan

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.