19 February 2018

Budak kecik ni sekarang kemain waktu tidur dia mengalahkan orang dewasa. Ada hati nak tidur lambat dan nak suruh orang melayan dia gerak sana sini. Tak kuasa lah abuya nak mengejornya.. haha



ni time dah hampir habis bateri. Tanda-tandanya dia dah malas nak merangkak-rangkak jalan-jalan, dia duk diam je atas abuya. Saat itu tahulah kita bahawasanya misi untuk ditidurkan In sya Allah berjaya, hanya perlu usaha dan tawakkal sedikit je dari ibu bapa


keliru

sikit lagi

lena jua


Sekali lentuk kat ribaan dan pelukan abuya, haah kan ternyataa dirimu bagai sudah di jampi gitu. Dodoi dodoi sikit.. dah selamat beradu

Selamat malam semua

2 comments:

  1. Mat salleh betullah rupa dia .. hihi ayah nya je tak ahaha

    ReplyDelete
  2. Senangnya dia tido!! Pandai plak cari port nak lentok!! Hehehe

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN

backlinks

ping blog

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini