18 October 2017

Saje abuya nak beli buai kat khalef. Biar boleh tidur lena sikit dan tak nangis banyak walaupun dua orang kakak dia sebelum ni tak guna buai pun.. hehe


dah mamai ni

first time dalam buai

tengah confuse.. duduk dalam apa ni ye


dah nak lena

kakak ler tu letak mainan

yang ni nak jugak...perasan kecik...



5 comments:

  1. Seronok laa tu duk dalam buai.

    ReplyDelete
  2. Kak ngah pinjam buai adik ya...

    ReplyDelete
  3. Salam singgah :)

    https://messarah.blogspot.my/2017/10/hectic.html

    ReplyDelete
  4. cute.
    mrs pip dtg melawat :))

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN