Jangan Tinggal Daku

Ubat gigi dan stok pampers dah habis. Pagi tadi abuya janji la dengan budak-budak nak pergi keluar nak beli ubat gigi dan pampers.Diorang macam biasa dah faham itu satu peluang besar untuk keluar berjalan-jalan dan harapan cerah nak paww abuya untuk mintak itu ini.. 

Time abuya siap-siap nak solat Jumaat, adik dah ready nak ikut, kecoh dalam bilik "abuya nak jalan beli obat gigi!!".. Abuya pun bagi la harapan palsu mengiyakan ajer keterujaan dia tu, padahal belum masanya nak pergi lagi




Dari dalam bilik adik duk ikut abuya.. kihkih..Sampai je luar pintu baru abuya bagitahu nak gi solat dulu, balik nanti baru pergi berjalan. Nasib baik adik tak kecewa sangat dan memberontak. Tapi dia tetap peluk kita erat tak lepas-lepas tu.. takut sangat ditinggalkan


Petang tadi abuya dah tunaikan janji nak keluar berjalan. Terlaksanalah jugak hajat bebudak ni haa
Previous
Next Post »

3 comments

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
14 April, 2017 delete

Alahai anak....berkerut muka ya....dengan budak-budak bahaya berjanji atau terlajak kata...kalau jenis boleh toleransi alhamdulillah...kalau sebaliknya...tu yang kalut tak sudah...

Reply
avatar
Normi Nieza
AUTHOR
16 April, 2017 delete

janji ttp janji yer..hihi

Reply
avatar
18 April, 2017 delete

manje nye.. jemput join http://ourmemoria.blogspot.my/2017/04/giveaway-dior-miniature-perfume-mini-by.html

Reply
avatar