14 April 2017

Ubat gigi dan stok pampers dah habis. Pagi tadi abuya janji la dengan budak-budak nak pergi keluar nak beli ubat gigi dan pampers.Diorang macam biasa dah faham itu satu peluang besar untuk keluar berjalan-jalan dan harapan cerah nak paww abuya untuk mintak itu ini.. 

Time abuya siap-siap nak solat Jumaat, adik dah ready nak ikut, kecoh dalam bilik "abuya nak jalan beli obat gigi!!".. Abuya pun bagi la harapan palsu mengiyakan ajer keterujaan dia tu, padahal belum masanya nak pergi lagi




Dari dalam bilik adik duk ikut abuya.. kihkih..Sampai je luar pintu baru abuya bagitahu nak gi solat dulu, balik nanti baru pergi berjalan. Nasib baik adik tak kecewa sangat dan memberontak. Tapi dia tetap peluk kita erat tak lepas-lepas tu.. takut sangat ditinggalkan


Petang tadi abuya dah tunaikan janji nak keluar berjalan. Terlaksanalah jugak hajat bebudak ni haa

5 comments:

  1. Alahai anak....berkerut muka ya....dengan budak-budak bahaya berjanji atau terlajak kata...kalau jenis boleh toleransi alhamdulillah...kalau sebaliknya...tu yang kalut tak sudah...

    ReplyDelete
  2. janji ttp janji yer..hihi

    ReplyDelete
  3. manje nye.. jemput join http://ourmemoria.blogspot.my/2017/04/giveaway-dior-miniature-perfume-mini-by.html

    ReplyDelete
  4. Janji kena tunaikan.. comelnya kakngah

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN