Perempuan Dalam Kelas

Antara habit atau minat kakak baheja yang ketara sekarang selain eksperimen ialah menulis. Macam-macam la yang ditulis. Kadang-kadang pasal abuya, bonda dan adik. Kadang-kadang tu melukis ye jugak

Stok-stok kertas A4 yang abuya beli untuk print kerja-kerja abuya selalu jer cepat habis. Kalau sorok stok kertas A4 tu pun, adakalanya diorang boleh jumpa. Dah habis boring conteng lukis dan tulis, ermm disuruhnya pulak kita buat jet atau origami burung

Antara perkara yang dia kerap tulis tu pasal nama kawan-kawan dia kat Tadika (transit). Petang tadi abuya terjumpa lagi tulisan dia hari ini


Itulah tulisannya budak baru nak masuk 6 tahun ni. Panjang pendek, tinggi rendah, huruf kecik dan besar bercampur skali. Kedudukan bilangan (nombor) pulak ditulis sebelah kanan. . haha.. Nombor 6 pun terbalik. Meh abuya terjemah tulisan dia. Kakak tulis nama-nama kawan perempuan dia kat tadika tu sebenanrya

Perempuan - AlBaghdadi

1- Nursofiya Ilhami - 6 tahun
2-Nuraliyah Sofiya - 6 tahun
3- Baheja Nafeesa (nama kakak laa ni) - 6 tahun
4-Ir Nadira - 6 tahun
5-Nur Nadia Najihah- 7 tahun
6- Nur Amira Saniyah- 8 tahun
7-Nur Nadia Nafisya- 8 tahun
8- Aida Amani - 7 tahun

Berkerut jugak dahi abuya nak faham tulisan dia ni. Harap-harap selepas ni makin cantik la kan..huhu

Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
paridah
AUTHOR
31 March, 2017 delete

rajin baheja mnulisapa yg diingatnya tu.

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
31 March, 2017 delete

biasa la tu abuya. dulu msa kecik22 pon kita elergik tgk kertas a4, suka sngt tataw knpe. suka nak menconteng

Reply
avatar
Dedaun Comel
AUTHOR
31 March, 2017 delete

Mula-mula memang macam tu.. Kena develop pelan2 hehe.. Semoga menjadi anak yang pinter

Reply
avatar