22 October 2016

8 TESTIMONI OMEGA GUARD TURUNKAN KOLESTEROL

Tidak syak lagi, omega guard adalah minyak ikan tulen terbaik untuk menurunkan kolesterol. Bukan setakat terbaik sahaja, tapi ia mampu milik dan minima bau ikan. Untuk percubaan menurunkan kolesterol, anda boleh cuba buat perbezaan minyak ikan tulen omega guard ini dengan minyak ikan yang anda amalkan sekarang. Seriously kurang bau ikan. Anda kena cuba telan sendiri. Harus cuba!




Dalam kalangan kanak-kanak yang mengamalkan omega guard untuk perkembangan otak pula, rata-rata diorang hanya mengunyah sahaja si omega guard buat macam gula-gula



Antara watak penting omega guard ialah sangat membantu menurukan kolesterol jahat yang tidak diperlukan tubuh. Apatah lagi jika ia bergabung dengan Phytocol, COQHEALTH dan super tonik VIVIX. Muda, gagah, kurus atau cantik bukanlah syarat untuk tidak mempunyai kolesterol tinggi. Zaman moden ni lagilah, semuanya berisiko dan berkemungkinan... kan?

8 TESTIMONI OMEGA GUARD TURUNKAN KOLESTEROL


TAK PERLU MAKAN UBAT KOLESTEROL LAGI..?

BACAAN MENURUN... KEMBALI NORMAL


BACAAN TURUN 50%

BEBAS KOLESTEROL

OMEGA UNTUK MAK...
ALHAMDULILLAH... BANYAK PERUBAHAN


OMEGA GUARD... PERISAI PENTING DI MUSIM RAYA

Kredit kepada semua penyumbang testimoni dari keluarga besar nutrisi yang sudi berkongsi

gabungan mantap dan minima bajet untuk turunkan kolesterol



Allah Maha Memberi Sembuh


Info lanjut :-
Hubungi saya : 
013 976 1627


No comments:

Post a Comment

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.