bahejabella: RAMADHAN KAREEM DARI BAHEJABELLA.COM

RAMADHAN KAREEM DARI BAHEJABELLA.COM

/
4 Comments
June 05, 2016
Selamat berpuasa untuk semua rakan-rakan yang sedang membaca. Semoga kita semua dapat berpesta ibadah dengan tenang, sihat dan semoga nikmat Ramadhan kali ini memberi infiniti kebaikan, redha Allah dan maghfirah (keampunan)

Nah wallpaper untuk semua... Tadi kakak baheja ada buat ni tampal kat dinding... tulisan dia la tu..


Lepas tu..sepupu-sepupu diorang pun impress dan nak buat jugak.. diorang buat ramai-ramai tu haa.. lekat kat dinding bilik pulak...

bella
(naurah salsabeela)

kakak

Ramadhan Kareem

Allahu Akram

TaqabbalAllahu Minna Wa Minkum

كل عام وانتم بخير ... تقبل الله صيامكم وصيامنا، قيامكم وقيامنا، و صالح أعمالكم وأعمالنا... واجعلكم واجعلنا من عباد الله الناجحين في هذا رمضان.



You may also like

4 comments:

  1. Salam ramadhan Baheja.. puasa tak?.. hehe

    ReplyDelete
  2. Ramadhan Kareem,
    Maaf jugak segala salah silap,
    moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

    ReplyDelete
  3. selamat ramadhan untuk kita semua :)

    ReplyDelete