RAMADHAN KAREEM DARI BAHEJABELLA.COM

Selamat berpuasa untuk semua rakan-rakan yang sedang membaca. Semoga kita semua dapat berpesta ibadah dengan tenang, sihat dan semoga nikmat Ramadhan kali ini memberi infiniti kebaikan, redha Allah dan maghfirah (keampunan)

Nah wallpaper untuk semua... Tadi kakak baheja ada buat ni tampal kat dinding... tulisan dia la tu..


Lepas tu..sepupu-sepupu diorang pun impress dan nak buat jugak.. diorang buat ramai-ramai tu haa.. lekat kat dinding bilik pulak...

bella
(naurah salsabeela)

kakak

Ramadhan Kareem

Allahu Akram

TaqabbalAllahu Minna Wa Minkum

كل عام وانتم بخير ... تقبل الله صيامكم وصيامنا، قيامكم وقيامنا، و صالح أعمالكم وأعمالنا... واجعلكم واجعلنا من عباد الله الناجحين في هذا رمضان.

Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
kisah earty
AUTHOR
06 June, 2016 delete

Salam ramadhan Baheja.. puasa tak?.. hehe

Reply
avatar
06 June, 2016 delete

Ramadhan Kareem,
Maaf jugak segala salah silap,
moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

Reply
avatar
ummayyah
AUTHOR
06 June, 2016 delete

selamat ramadhan untuk kita semua :)

Reply
avatar