03 April 2015


Asyikk posting shaklee jer khennn... Nahh ambik ni posting telur buaya..
Semalam lalu lalang kat pasar payang , ambik angin malam... banyak aihh orang duk jual buah durian dan segala macam buah buahan tempatan...Musim awal durian muncul laa ni agaknya...
ermmm diet laa sangat kannn..

Ni diberi nama durian TELUR BUAYA.. tak tau laah memang nama dalam dewan bahasa pustaka atau saja diberi oleh abang abang otai penjual durian ni... betul ke bentuk telur buaya macam ni? haha agaknya la kan...

looks great... rasa memang lemak manis berkrim...saiz comel molek , isi lembut sedang sedang ,.juicy... meleleh... aaahhh tempting kann...

harga? ermm sekilo RM 30..  ye 30 ringgit... sanggup? sebijik saiz sederhana cenggini haa elok sekilo beratnya.. alkisahnya memang sebijik jer laa beli.. nak rasa penangan telur buaya .. hilang kempunan... berbaloi... balik rumah , memag tak pandang kiri kanan... burpppppppppp....!!



3 comments:

  1. Fuh..terus teringin nak makan durian eh telur buaya hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. meh datang tganu nak belanja... seulas untuk satu komen... hehehe

      Delete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN