11 March 2015

Serangan MAUT jantung kadang-kadang tak beri signal....

Serangan MAUT jantung kadang2-kadang yang PERTAMA adalah yang TERAKHIR..!!

Serangan maut jantung bukan semestinya kena kat orang2 GEMUK!!... yang KURUS pun banyak yang kena

Zaman laa ni banyak stresss... serangan maut jantung boleh terkena kat orang muda pun.. umur 40 an dah macam-macam penyakit! Kadang-kadang terkejut kan , ada kenalan-kenalan kita yang baru semalam je bersembang , lepak sama-sama... alih-alih esoknya dapat berita meninggal... Nauzubillahi min zaalik...
Semoga Allah ampunkan semua dosa-dosa kita dan sempat bertaubat sepanjang masa...!

Salah satu penyumbang stroke dan serangan jantung ialah ber-kolesterol tinggi..!

Phytocol ini diformulasikan untuk menghalang kolesterol jahat dari terus memasuki darah & bergelumang dalam tubuh badan yang kita sayangi ini... 

Tahukah anda.. penurunan kolesterol jahat mampu mengurangkan 20% risiko serangan jantung...

Allah jua Maha Menyembuh..
Tiada siapa mampu lawan takdir Allah.... mati - bila dan cara bagaimana kita nanti.. entahkan esok , entahkan lusa...   tapi Allah juga suruh kita ikhtiar... bukankah tubuh badan ni amanah Allah...?

Sayangi jantung kita!

*******************************

jom coba skill baharu untuk menikmati mee kari bungkus ni dengan memulakannya mengambil 2 bijik PHYTOCOL...

PHYTOCOL ialah bahan telanan wajib saya sebagai perisai tatkala nak jamah makanan-makanan berat , lunch , pergi kenduri dan selalu ada dalam kereta.. 







Allah Maha Penyembuh



Be with us..

NZ World Kingdom
Founder & Director
FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013 976 1627


2 comments:

  1. salam jumaat...sayangi jantung ya..jantung berhenti berdenyut kita kehilangan nyawa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh... akak baca mesej dlm blog

      Delete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Top Commentators Ramadhan 2017

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN