23 December 2014


Badan seharian tak mandi pun dah rasa lain macam... mandi tu pulak mesti la nak guna lifebuoy.. lifebuoy color oren tu best haa..





Baju kalau seminggu tak basuh...mestilah tengit , masam & berbau... kan.. hari hari la nak kene masuk mesin basuh... malas basuh , hantar dobi


banyak sangat pakaian kotor  sampai mesin basuh pun tak mampu nak cuci...


Ya.. macam tu jugak la dalam badan , hati , usus , kolon , perut semua tu .. 20 , 30 tahun , 40 tahun bela toksin , karat & keladak punca segala sakit...berdekad sudah telan burger - mi segera - minyak masak recycle,merokok , hidu asap rokok..,.. zaman kecik lantak super ring - twisties...

Agak-agak mampu ke nak detox - telan clorox bagi cuci karat dua tiga dekad tu.... nak ambik kejap usus masuk mesin basuh... errkkkk ...

Nak amalkan vitamin pun , kena start dengan detox dulu ye... bagi cuci habis keladak-keladak jahat yang bersarang dalam badan,usus, hati tu semua.. In sya Allah baru lah nutrien,zat dan khasiat vitamin vitamin ni mampu diserap dengan unggul & cemerlang.... Nanti nak ambil set diet sihat , kalaulah berat tak turun-turun , mula lah nak salahkan produk pulak... heh he...




saya selalu mulakan hari dengan raja segala tumbuhan herba , makjun era baharu ni , si ejen pencuci.... sangatlah mujarab.. membantu program detoks saya... lawas , segar & badan memang terasa ringan..



PROGRAM DETOKS NUTRISI



CARA :- CUCI TOKSIN




Be with us..

NZ World Kingdom

Founder & Director



FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013 976 1627

0 comments:

Post a Comment

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN