16 February 2019

ANGGUR MUSCADINE BERBEZA DENGAN ANGGUR LAIN

Antara ramuan utama yang menjadikan VIVIX sebagai supplemen premium yang eksklusif selain lobak ungu, elderberry dan Japanese Knotweed ialah anggur muscadine 

Anggur Muscadine dikenali sebagai super grapes kerana saiznya yang boleh membesar sehingga sebesar BOLA GOLF! Harga sebiji dah cecah rm 100 lebih... Itupun 6 - 7 tahun lepas dan dijumpai dijual di KLCC . Kalau kat Ganu ni hurmmm macam hampir mustahil nak jumpa anggur muscadine. Kalau sebiji dah cecah RM 100, memang sesuai lah VIVIX dengan nilai beliannya yang masih mampu milik



1. Anggur muscadine mempunyai kulit yang keras dan tebal berbeza dengan anggur biasa yang mempunyai kulit yang lembut dan nipis . 

2. Anggur muscadine tidak perlu di sembur dengan air dan bahan kimia kerana ia boleh menahan suhu panas dan mampu melindungi dirinya dari bakteria dan fungus

3. Anggur biasa mempunyai standard 19 pasang kromosom , anggur muscadine mempunyai 20 pasang yang menjadikannya lebih tahan lasak dan mampu merawat dirinya apabila diserang serangga dan burung..

Kromosom tambahan inilah yang dipercayai membekalkan sejenis antipenuaan khas. Malah kandungan kompaun polifenol dalam buah anggur ini adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah (orang Muslim tentulah memilih VIVIX kan)

Ia menyediakan lebih banyak faedah kepada kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan bersifat antioksidan yang tinggi

tebal tu kann kulit anggur muscadine


4. Anggur muscadine merupakan satu-satunya anggur yang tidak memerlukan semburan racun perosak !




TESTIMONI VIVIX














ORDER VIVIX

013 976 1627
013 976 1627
013 976 1627



2 comments:

  1. la anggur ke? igt buah markisa td..hehe.. memang terbaik lah vivix ni. InsyaAllah..ada rezeki lebih cik nor order yer..:)

    ReplyDelete
  2. makasih gan buat infonya dan salam sukses selalu

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.