Bila Tidak Dipedulikan Lagi

Semalam, time tengah lunch, adik naurah ajak abuya basuh tangan. Dia dah siap makan. Abuya cakap pergi basuh sendiri. Dia ajak kakak pulak teman, kakak dia pun takmo teman

Macam biasa la membawa diri berdikari ke ceruk dapur seorang diri. Ni laa kerja adik selama ni duk heret kerusi dan panjat sendiri sebab tak sampai nak bukak paip air..hihi


Risau jugak abuya adegan ni. Depan mata kita ok la. Kot kot la  time kita tak nampak, jatuh kaa apa kaa.. Nau'zubillah


Dan bila dah dapat main air tu tentula bukan saja tangan yang dibasuhnya. Dengan muka-muka sekali la basuh. Basah separuh baju tu haa. Adik.. jangan selalu buat macam ni tau melainkan abuya yang suruh dan ada dekat adik untuk tengokkan

Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
25 April, 2017 delete

Pandai adik...adik pandai ambil peluang...hihi..

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
AUTHOR
28 April, 2017 delete

Baguss laa adik .. dah abuya tanak teman kema buat sendiri laaa..hati2 tau sbb panjat2 ni bahaya takut terjatuh..abuya pastikan lps ni adik tak buat sendiri okey..ni pesan acik lya..

Reply
avatar