25 April 2017

Semalam, time tengah lunch, adik naurah ajak abuya basuh tangan. Dia dah siap makan. Abuya cakap pergi basuh sendiri. Dia ajak kakak pulak teman, kakak dia pun takmo teman

Macam biasa la membawa diri berdikari ke ceruk dapur seorang diri. Ni laa kerja adik selama ni duk heret kerusi dan panjat sendiri sebab tak sampai nak bukak paip air..hihi


Risau jugak abuya adegan ni. Depan mata kita ok la. Kot kot la  time kita tak nampak, jatuh kaa apa kaa.. Nau'zubillah


Dan bila dah dapat main air tu tentula bukan saja tangan yang dibasuhnya. Dengan muka-muka sekali la basuh. Basah separuh baju tu haa. Adik.. jangan selalu buat macam ni tau melainkan abuya yang suruh dan ada dekat adik untuk tengokkan

5 comments:

  1. Pandai adik...adik pandai ambil peluang...hihi..

    ReplyDelete
  2. Baguss laa adik .. dah abuya tanak teman kema buat sendiri laaa..hati2 tau sbb panjat2 ni bahaya takut terjatuh..abuya pastikan lps ni adik tak buat sendiri okey..ni pesan acik lya..

    ReplyDelete
  3. Bagus ajar anak dari kecil tp kena pantau ye .

    ReplyDelete
  4. Anak perempuan kena laa rajin hehe

    ReplyDelete
  5. Wajib basah baju bila suruh basuh tangan sendiri. Hurm macam anak miza jugak ne

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN