Kambing Perap Tersedap Pulak

Ish...ish..ish macam raya sungguh bila berkumpul ramai-ramai di desa yang tak berapa nak desa ni. Asyik makan ajer, macam mana laa nak kurus..hehe

Selepas era laksa penang mak dan nasi himpit kuah kacang sambal ikan semalam tu, salah satu aktiviti wajib bila berkumpul ialah projek kambing perap di sebelah petangnya. Beli yang frozen, daging import je. Adalah dalam 4-5 kilo



dalam proses

Takda lah nak bakar, panggang atau masak dalam oven pun. Sebab nanti kalau buat stail gitu, daging jadi keras dan berhajat kepada kuah jugak. Kitorang masak dalam kuali-kuali ajaib yang ada berserta dengan sos perapan sendiri

dah siap.. daging lembu pun ada, khas untuk yang tak gemar makan kambing..
hurmmm sangat nallarekkkekk kan

selingan dengan kuih seri muka mak lagi.. haha

Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
Dedaun Comel
AUTHOR
29 March, 2017 delete

Kambing memang kegemaran saya.. Tapi selalu makan kat Seoul Garden je.. Di rumah tak boleh sebab bapa saya tak suka :D :D

Reply
avatar