20 March 2017

Bismillah. Ni cerita orang dewasa la ya. Rasanya baru lagi dengar kes brader yang tersangkut cincin bearing di alat sulit. Terlalu ghairah nak mencuba akhirnya derita. Tak cukup dengan derita, malu satu negara pun dapat
 
Semalam ada lagi kes serupa, kompius la aku, yang mencuba tu pulak umur 20 an. Cincin apa awak pakai tu? Dah kahwin ke belum tu? Alahaii macam macam ya korang nak cuba. Tanpa fikir baik buruk kesan menda alah tu. Senjata kita berharga dik, nak guna seumur hidup. Duk guna segala cincin dan alat mengarut tu, silap haribulan rosak dan tak berharga lagi. Menyesal menangis air mata darah pun tak guna

Ni abang nak bagitahu dik... itu jam kalau, dah rasa lemah atau dah kurang persembahan, cari lah rawatan cara yang selamat. Jumpa doktor sakit tuan atau tukang urut. Tukang urut pulak yang professional. Yang memang mahir, ada ilmu dan kepakaran. Bukan urut macam sapu-sapu, lap lap je. Toksah duk try la menda-menda mengarut dan ubat ubatan entah apa-apa. Racun, kimia dan segala macam campuran dadah telan. Nanti diri sendiri merana. Nikmat mungkin sekejap, merana seumur hidup dik.Na'uzubillah


Untuk ikhtiar cara shaklee masalah kesuburan atau mati pucuk, cuba ambik vivix. Organik dari bahan semulajadi. Vivix bukan ubat kuat (abang tak jual obat kuat ye). Tapi kandungan resveratrol dalam vivix tu, In sya Allah baiki kerosakan dan tingkatkan stamina serta kesuburan



Kalau nak gabungan vitamin cinta untuk kesuburan suami ambil vivix, vita e complex dan zinc complex. Untuk isteri pula ada gabungan gla complex, alfalfa dan vivix jugak

Alhamdulillah. Ramai pasangan yang sudah berjaya hamil dengan asbab ikhtiar  vivix dan vitamin cinta ni





Baca lagi testimoni berjaya hamil dengan ikhtiar vivix dan kisah 5 tahun cuba untuk hamil akhirnya dikurniakan Allah rezeki kehamilan yang ditunggu-tunggu selama ini

4 comments:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN