18 March 2017

Kalau duduk sebelah orang hisap rokok yang selamba hembus asap tanpa rasa bersalah, mesti kita geram kan. Gelisah dan rasa macam nak lari je. Paling angin tu kalau kat kedai makan. Diorang tak kesian ke dengan anak-anak kita kat sebelah ni kan


Bukan senang sebenarnya nak terus berhenti ketagihan merokok. Nak kecam pun tak boleh jugak. Sekaligus dan sekelip mata tu memang susah, tapi tak mustahil sebab ramai yang berjaya. Ia perlukan sedikit pengorbanan dan mujahadah. Nak seribu daya

Kalau bermacam-macam cara dah dicuba untuk hentikan tabiat merokok ni tapi tak berjaya? Apa kata anda cuba VIVIX , sirap merah pekat , sang tonik ajaib yang sangat banyak kebaikan

Jom kita tengok respon orang ramai yang telah minum vivix, sekaligus membantu bagi kurang tagih merokok tu


hisap rokok separuh je


Berhenti Merokok Setelah Minum Sirap Merah Pekat

kredit testimoni : Noorzulaidah Abdul Kadir


Berhenti Merokok Setelah Minum Sirap Merah Pekat

ketagihan hilang

kredit : Encik Huzair



rokok jadi pahit

Berhenti Merokok Setelah Minum Sirap Merah Pekat


rokok dah tak sedap

Berhenti Merokok Setelah Minum Sirap Merah Pekat


bebas rokok tanpa menghadapi 
withdrawal symptom

Berhenti Merokok Setelah Minum Sirap Merah Pekat


stok rokok buang macam tu jer

Berhenti Merokok Setelah Minum Sirap Merah Pekat





Kredit dan ucapan terima kasih buat semua rakan-rakan dari keluarga besar nutrisi shaklee yang sudi berkongsi testimoni. Minum vivix untuk hentikan ketagihan merokok, tak boleh la nak harapkan minum malam ni, esok terus berhenti merokok, kan. Kena konsistan la dan usaha yang gigih tanpa putus asa



ni abang long sado ben...founder kelab blogger ben ashaari,
sangat teruja time nak try vivix yang diorder dari saya

antara set kesihatan yang ben order



4 bahan utama vivix dan manfaat utama setiap satunya. Vivix produk paling premium dalam shaklee, namun ia tetap menjadi sebutan dan rebutan sepanjang masa


2 comments:

  1. Kalau la semua perokok tegar tu bleh minum vivix ni kan bagussss

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN