15 September 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia


Syarat :
 1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih

2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut

Tu jer. Mudah sangat kan

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira



Selamat Hari Malaysia
Selamat Hari Malaysia

Sambutan hari kebangsaan di sekolah
Sambutan hari kebangsaan di sekolah

Sambutan hari kebangsaan di sekolah
Sambutan hari kebangsaan di sekolah

Bonus : video 






parodi versi naurah
Parodi versi naurah


20 comments:

  1. wah bestnya semoga berjaya.

    ReplyDelete
  2. hebat cikgu nizam kita ,meriah :)

    ReplyDelete
  3. wah2 Nizam...all the best eh...

    ReplyDelete
  4. jom join GA ni..rm200 menanti anda!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut Hari Malaysia, buat cikgu Nizam dan anak-anak didiknya

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen dan Selamat Hari Malaysia yer

    ReplyDelete
  7. huyooo byknya gmbr..hehehehe

    ReplyDelete
  8. Terima kasih join segmen irrayyan

    ReplyDelete
  9. wah hebatt abe nizee! sangat lawa dan berpariotik! :D

    ReplyDelete
  10. wah hebat ya saudara..tahniah..terbaik lah

    ReplyDelete
  11. Amboiii byk no gambarnyer hehe

    ReplyDelete
  12. simple captain ..good cikgu nize. Untung ada anak² murid .

    ReplyDelete
  13. Besar dan panjangnya bendera... Meriahnya..

    ReplyDelete
  14. perghhh.....gambar - gambar dia....cun laaaa

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN