bahejabella: HARGA KAKI LIMA , KUALITI BINTANG LIMA

HARGA KAKI LIMA , KUALITI BINTANG LIMA

/
5 Comments
May 10, 2015

VITAMIN C SHAKLEE TERBAIK

BARANG MURAH , BERTAHAN LEBIH 5 BULAN

Orang rumah, suri hatiku ni hairan sebotol vita c plus tak habis-habis, aku beri dia rasanya musim banjir haritu bulan disember , sekarang dah 5 bulan , masih banyak berbaki 

Dahla kadang-kadang aku curi jugak vita c dia ni untuk bunuh simptom resdung aku, itu pun masih ada banyak lagi dalam botol

Dia jadi cantik? Ye memang cantik, tapi eksklusif untuk aku la, bukan untuk korang 

Memang jimat sungguh vita c ni, semurah 55 sen sahaja sebiji. Sebotol ada 180 biji

vita c plus
vita c plus


ANTARA 7 FUNGSI VITAMIN C SHAKLEE

1 - Membantu meningkatkan antibodi tubuh dan sistem imun , kalau terasa ada simptom nak demam , memang saya ambik vita c ni , lebih dos sikit dalam 2 - 3 biji. In sya Allah ,  sangat memberi kelegaan

2 - Membantu mengurangkan gejala resdung , gatal-gatal dan aktiviti bersin di pagi hari memang nampak ketara berkurang dan terkawal sejak saya mengamalkan vita c ini

3 - Menguatkan struktur gigi dan gusi , membantu mengurangkan kes gusi berdarah

4 - Membina kolagen , bagi anda yang kekurangan bajet untuk mendapatkan kolagen yang mahal , vita c plus ini pilihan tepat 

5 - Perisai bagi jerawat , cantik kulit , vita c shaklee memang termasuk dalam set cantik

6 - Anioksida yang baik , bertindak melindungi sel dari serangan radikal bebas
7 - Termasuk juga dalam set kesuburan , cadangan nutrisi shaklee



cadangan Dr Hamid Arshat
nasihat Dr Hamid Arshat


testimoni vitamin c shaklee
kawan saya yang kacak pun ambil vita c shaklee kerana mukanya yang banyak berjerawat batu ,
akhirnya berpuashati dengan keberkesanan vitamin c dan vitamin e shaklee yang saya syorkan 


Baca lagi kisah benar kesan nutrisi dari sahabat-sahabat saya DISINI




Allah Maha Memberi Sembuh



Bernutrisi dan konsultasi percuma dengan saya?

Muhammad Nizam Yusof
Founder & Director : NZ World Kingdom

SMS / WHATSAPP 013 976 1627
Emeil ; alluana35@gmail.com
FB : Muhammad Nizam




You may also like

5 comments:

  1. wah Nizam, tajuk gempak... semoga sukses :)

    ReplyDelete
  2. Baru saya tahu vit c boleh mengurangkan gejala resdung. Thanks sharing & semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  3. saya ada vitamin ni, tapi x makan lagi. simpan je. xtau la bila nak makannya

    ReplyDelete
  4. makin cun la bini lepas nie... hehe...
    vit C Shaklee memang jimat dan hebat...
    saya pun guna vit C shaklee

    ReplyDelete
  5. aina sush nk mkn ubat atau vitamin2 camni. tp nmpknya kena prg cari jugk utk usahakan smbuh penyakit

    ReplyDelete