28 November 2019

Adik Pun Nak Main Bowling

Seminggu sudah cuti sekolah berlalu.. pergi mana? Weolls tak keluar jauh pun lagi.. singgah main bowling jer.. lepas gian.. kihkih. Paling teruja si baby yang tak berapa nak baby dah tu..

cubaan memilih dan angkat bola

tak  berdaya





gaya tu teramat lah penting walaupun balingan masuk longkang

terrer jugk kan abuya dikk... hehhe.. walaupunn



Gaya abuya tengah beraksi tak boleh la tunjuk.. sebab terlalu mantap sampai beroleh gelaran juara serta juara bertahan dan juara menunggu.. gitu 

3 comments:

  1. Wow! Gaya saloma teruih nak main bowling. Hehe.

    ReplyDelete
  2. Seronoknya adik main..jaga2 berat bola tu

    ReplyDelete
  3. gaya mau ada, memang unik ^_^

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.
bahejabella © . Designed by MaisarahSidi.com