29 March 2015

Kalau anda rasa jemu minum  ESP   plain begitu sahaja , haaa jangan gelabah ,  nak pelbagaikan kaedah minum protein kacang lazat ESP ni pun boleh.. Dibenarkan & dicadangkan , optional ...
Tapi tetap harus berhati-hati dan beringat... nanti kang  asalnya nak sihat2 , lain pulak jadinya bila terlebih kalori , asal rasa tawar-tawar manis manis sikit je hujung-hujung lidah , nanti kang jadi terlebih manis terasa gulanya sampai anak tekak... haaa tu kurang elok la ye terutamanya yang berhasrat nak diet sangat tu... nanti jadi makin gemukkk asyik duk salahkan produk pula.. padahal diri sendiri yang SENDIRI MAU HENGATTT!!!!...

  tengok kat tong ESP ni dia cadangkan campur susu ( PILIH SUSU YANG RENDAH LEMAK YE...) , jus atau buah buahan kegemaran... pilih lah campuran mana yang anda rasa berkenan...
ASALKAN JANGAN OVERRR ACTING...!! buat apa pun kat dunia ni kalau terover jer memang boleh mendatangkan mudhorattnye... kan... ( Tapi kalau bonus masuk terover tiap bulan , yang tuu memang tak dapet nak nolongnye , terima sahaja laa..he he he )... haishhhh donia donia....



ni contoh aneka bancuhan esp yang saya buat yang sempat direkodkan...


ESP + BUAH OREN + MARIGOLD PEEL FRESH ORANGE

( time ni buat banyak , hidang kat tetamu masa raya )







ESP + CINCH SHAKE VANILLA + NESTUM + AIS KRIM

( haaa memang tak digalakkan untuk yang berdiet , sekali sekala boleh laa try buat .. haha )







ESP + BUAH PLUM

( ermmmm sedapnya tak terkata , macam ribena , masam masam manis )



ESP + MILO (serbuk milo tak nampak kat bawah )



ESP + KURMA + MADU

( hidangan kegemaran bulan puasa , menu berbuka dan sahur )





JANGAN KETINGGALAN DAPATKAN :-

PAKEJ NUTRISI UNTUK BULAN RAMADHAN

In Sya Allah , sangat membantu anda bertenaga sepanjang ibadah puasa , sesuai untuk yang mengidap diabetis atau selalu mengalami GASTRIK 









Allah Maha Penyembuh

INFO LANJUT ..?

Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director

FB : Muhammad Nizam
sms/whatsapp : 013 976 1627


0 comments:

Post a Comment

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN