bahejabella: BILA DAH CINTA

BILA DAH CINTA

/
10 Comments
April 24, 2015

VIVIX TERBAIK

HATI PEREMPUAN VIVIX

Inilah penangan cinta vivix. Orang bercinta kan boleh angau , sasau dan galau tak keruan kan. Hebabtnya kuasa vivix sampaikan yang belum pernah bertemu , berdating , bertentang mata dan bersentuhan dengannya pun dah terjatuh cinta hanya dengan mendengar cerita sahaja.

Buktinya inilah salah seorang anak buah bisnes team saya yang hantar whatsapp tak sabar-sabar menunggu ketibaan vivixnya . Katanya batuk-batuk sejak dua menjak ni , telan ubat klinik pun tak jalan , taknak telan banyak-banyak vitamin , nak telan vivix sahaja. In sya Allah , sembuh dari Allah


vivix shaklee terbaik awet muda
whatsapp dari kak ma , abaikan bahasa terengganu yang mungkin anda tak faham itu

Baca lagi disini kisah cinta VIVIX






Allah Maha Penyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director


FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013-976-1627
emeil : alluana35@gmail.com




You may also like

10 comments:

  1. aiseh..ingatkan apa la tadi..hehe

    ReplyDelete
  2. ewangg pm jer.. special sespecial specialnya utk efgiess.. haha

    ReplyDelete
  3. penangan cinta vivix . hehee

    ReplyDelete
  4. "jtuh cinta doh woser...."

    perrggghhh...!! bahasa paling short form di duniaaaaaaaa... :p

    ReplyDelete
  5. DH JATUH CINTA XLARI KEMANA LAGI TU...

    ReplyDelete
  6. vivix ni mmg dgr review terbaik!!

    ReplyDelete
  7. errr dok paham le..huhu..

    ReplyDelete
  8. errr dok paham le..huhu..

    ReplyDelete