bahejabella: CARA BARU NIKMATI MADU

CARA BARU NIKMATI MADU

/
9 Comments
October 14, 2015
Salam ma'al hijrah. Semoga dengan masuknya tahun baharu ini turut membawa lembaran dan tuah yang baharu untuk aku. Untuk korang sekali la. Tak perlu main isu retorik dan klise setiap tahun, isu doa akhir dan awal tahun jadi amalan Nabi atau tidak. Ajaran Nabi atau tidak. Tak mengapa, asalkan doa sudah. Setiap hari 24 jam boleh doa. Doa lah apa sahaja yang baik-baik. Yang lebat sembang pasal kesunnahan doa akhir dan awal tahun tu dah berdoa ke belum?

Ok , madu. Bukan madukan orang ye. Ni memang betul-betul madu punya. Kan dah ada stok madu kat rumah , 2 3 hari lepas kan dah cerita, korang lupa la tu. Jangan ingat pejuang shaklee pinggirkan makanan sunnah ye. Konon tak makan makanan sunnah. No no no no. Takkan semua nak reveal apa yang ada dalam rumah kitorang

Kalau madunya bersalut gula hampir 80% , mengeras apabila disimpan dalam peti dan dihinggapi semut macam mana pula? Boleh claim makanan sunnnah lagi eh? Itu madu atau air gula? Tu belum cerita bab kurma lagi

Ok la. Semalam bereksperimen minum vivix dengan madu. Madu asli, pure punya. Sungguh , rasanya , kesegarannya , nikmatnya, khasiatnya amat heaven sekali. Alhamdulillah. Allah Maha Memberi sembuh-sembuh. Tiada perkataan nak gambarkan rasa jatuh cinta dengan vivix ni. Magis

madu dan vivix berposing dulu sebelum beraksi
Madu dan vivix berposing dulu sebelum beraksi

tudia madu dan vivix sedang beraksi
tudia madu dan vivix sedang beraksi



INFO LANJUT :-
HOTLINE : 013 976 1617




You may also like

9 comments:

  1. moga berkat istiqhomah manfaat yang dikecapi berpanjangan.amin..

    ReplyDelete
  2. Wah....boleh ngak ea campur.. baru tau, nanti eden torai

    ReplyDelete
  3. Wahh menarik ni, selalu makan madu gitu je

    ReplyDelete
  4. biasakan nikmati madu dengan macam2 makanan

    ReplyDelete
  5. setetes madu asli sangat baik buat kesehatan

    ReplyDelete
  6. versatile eh.. boleh pelbagaikan cara nak minom..

    ReplyDelete
  7. Madu xleh pakai sudu besi tu betul ka?

    ReplyDelete