HILANG RASA KEBAS KAKI

CARA HILANGKAN RASA KEBAS DI KAKI DAN TANGAN

Caranya haruslah aku amalkan vivix. Ala korang ni , nak story fasal air sirap magik tu sikit pun tak boleh. Rileks la, chill. Tengok ni simptom diabetis yang boleh mendorong ke penyakit-penyakit lain pula seperti jantung dan darah tinggi. Antara simptom gejala diabetis ialah kesemutan. Rasa kebas-kebas di kaki, tangan pun ye juga

Sejak dua tiga menjak ni duk rasa juga simptom ni. Seram dibuatnya. Rasa macam banyak je gula berkumpul di kaki. Bangun pagi , malas , lesu , kadang-kadang nak berjalan ke bilik air pun macam orang sakit. Telan vivix tu , beransur lega. Ringan kaki , bangun pagi cergas dan tak lesu lagi. Konsisten vivix , In sya Allah ,bonus awet muda sekali


gejala diabetis
gejala diabetis


Malaysia di tangga ke empat
Malaysia di tangga ke empat

Buka botol baru semalam. Ni dia vivix , si air sirap magik yang sangat membantu gejala atau simptom diabetis. Allah Maha Menyembuh

vivix
vivix

TESTIMONI VIVIX >>  DISINI

testimoni vivix, kredit master wan fatihanum
testimoni vivix, kredit master wan fatihanum


testimoni vivix , kredit wan azliza
testimoni vivix , kredit nurul azliza

tengok tu akak rita minum apa
tengok tu akak rita minum apa

Dan banyak lagi perkongsian pengalaman sebenar pengamal vivix tegar DISINI



VIVIX SPECIAL PROMO
VIVIX SPECIAL PROMO

PROMOSI TERLAJAK TERISTIMEWA VIVIX BERAKHIR HUJUNG OKTOBER INI SAHAJA!!!


Allah Maha Penyembuh


Be with us..

INFO LANJUT :-

NZ World Kingdom
Founder & Director



HOTLINE : 013 9761627

alluana35@gmail.com




Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
12 October, 2015 delete

Mcm seram plak baca gejala2 tu. Semoga dijauhkan dari penyakit tersebut

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
12 October, 2015 delete

Mak SA dan makcik2 SA semua ada diabetes...alhamdulillah sejak amalkan vivix ni diorang dah agak ok

Reply
avatar
12 October, 2015 delete

boleh screenshot testimoni ni....

Reply
avatar
12 October, 2015 delete

sa.. cepat tambah order...pm for best price.....

Reply
avatar
Julia Johari
AUTHOR
13 October, 2015 delete

Pernah dengar ttg vivix, nanti nak bg tau abah.

Reply
avatar
13 October, 2015 delete

order kak julia... sebelum promo tamat..... haa

Reply
avatar