25 August 2015

MESEJ CINTA

Setiap bulan , mesej dia la yang selalu memjengah kotak pesanan ringkas dalam telefon ni. Mesej dia kadang-kadang menjadi igauan ngeri. Tidak jarang juga berdebar-debar menantikan dan membacanya. Kadang-kadang rasa rimas , adakalanya buat senyum sendiri

MESEJ AFFIN BANK
MESEJ AFFIN BANK


 Itulah dia mesej cintanya. Mesej cinta dari affin bank. Mesej bulanan bayar ansuran kereta. Yang atas tu mesej amaran nak bagitahu tarikh bayar ansuran bulanan dah makin hampir. Setiap 22 haribulan. Tapi selalunya aku tunggu gaji 25 haribulan, baru nak bayar. Sampai lah sekali lagi mesej kat bawah tu. 3 hari je pun lewat. Dah bayar pun , ok

Dan kat bawah ni tempat dating bulanan. Affin Bank. Ramai juga aku jumpa orang yang tengah berdating di sini setiap 25 haribulan

affin bank
Affin bank

Satira petang, senyum sikit!

8 comments:

  1. Berapa bayaran sebulan hehe..

    ReplyDelete
  2. Huhuhu..,berdating yang akhirnya menjadi milik..

    ReplyDelete
  3. laju2 masuk sini...rupanya....hurm...SA pun sama banyak dapat msg cinta ni ha...

    ReplyDelete
  4. ni ok laa mcg je, ada yg sampai kol.. lebih due sikit je tak henti kol nya..

    ReplyDelete
  5. ingatkan, masej cinta dari maya karin hihi...

    ReplyDelete
  6. kiki..secret admire yang sering kacau setiap hujung bulan ye

    ReplyDelete
  7. Hehehe hutang kenaaa bayar

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN