ADUH, AKU TERIMA MESEJ CINTA LAGI?

MESEJ CINTA

Setiap bulan , mesej dia la yang selalu memjengah kotak pesanan ringkas dalam telefon ni. Mesej dia kadang-kadang menjadi igauan ngeri. Tidak jarang juga berdebar-debar menantikan dan membacanya. Kadang-kadang rasa rimas , adakalanya buat senyum sendiri

MESEJ AFFIN BANK
MESEJ AFFIN BANK


 Itulah dia mesej cintanya. Mesej cinta dari affin bank. Mesej bulanan bayar ansuran kereta. Yang atas tu mesej amaran nak bagitahu tarikh bayar ansuran bulanan dah makin hampir. Setiap 22 haribulan. Tapi selalunya aku tunggu gaji 25 haribulan, baru nak bayar. Sampai lah sekali lagi mesej kat bawah tu. 3 hari je pun lewat. Dah bayar pun , ok

Dan kat bawah ni tempat dating bulanan. Affin Bank. Ramai juga aku jumpa orang yang tengah berdating di sini setiap 25 haribulan

affin bank
Affin bank

Satira petang, senyum sikit!

Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
25 August, 2015 delete

Berapa bayaran sebulan hehe..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
25 August, 2015 delete

Huhuhu..,berdating yang akhirnya menjadi milik..

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
25 August, 2015 delete

laju2 masuk sini...rupanya....hurm...SA pun sama banyak dapat msg cinta ni ha...

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
26 August, 2015 delete

ni ok laa mcg je, ada yg sampai kol.. lebih due sikit je tak henti kol nya..

Reply
avatar
28 August, 2015 delete

ingatkan, masej cinta dari maya karin hihi...

Reply
avatar
aeinna Musa
AUTHOR
29 August, 2015 delete

kiki..secret admire yang sering kacau setiap hujung bulan ye

Reply
avatar