15 June 2020

BILA FAZURA MINUM SOYA ESP

Amalan pemakanan yang sihat dan cukup nutrisi bagi ibu-ibu mengandung semestinya perkara penting yang harus dititik beratkan. Nutrisi yang lengkap sangat penting untuk memastikan bayi membesar sihat dan ibu pula happy dan bertenaga sepanjang kehamilan sehingga melahirkan. Antaranya Energizing Soy Protein seperti yang Fazura amalkan ini :


BILA FAZURA MINUM SOYA ESP







Dan ini pula set lengkap untuk kesihatan ibu mengandung yang terdiri daripada ESP, Vitalea,Vitamin C , BComplex, Omega Guard dan Ostematrix


SET HAMIL : APA MANFAAT SETIAP VITAMIN


ESP - Disediakan dari Soya Non-GMO membekalkan 9 asid amino penting untuk pembinaan dan memperbaharui sel-sel tisu , hormon dan enzim tubuh. 

VITALEA - Diformulakan dengan zat besi, mengandungi 28 vitamin dan minerals lengkap untuk kesihatan menyeluruh dan tumbesaran bayi. Zat besi sangat penting untuk pembinaan sel darah merah. 

VITAMIN C - Menguatkan sistem Imun badan serta melindungi sel-sel tisu dalam badan dari penyakit. Ia juga penting untuk kesihatan gusi, gigi dan tulang. 

BCOMPLEX - Membekalkan 8 jenis Vitamin B termasuk aicd folik mengelakkan kecatatan Tiub Neural bayi.

OSTEMATRIX - Membekalkan 1000mg Kalsium harian untuk tulang dan gigi yang kuat serta mengelakkan komplikasi ibu ketika melahirkan. 

OMEGA GUARD - DHA dan EPA untuk otak dan mata perkembangan bayi . Juga untuk Jantung ibu. 


TESTIMONI ESP DAN SET IBU MENGANDUNG SHAKLEE






ORDER ESP??

WHATSAPP ::


5 comments:

  1. Susah nak dapat produk Shaklee. Ada order vitamin C tapi habis stok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengan saya ade stok lagi sikit... boleh terus whatsapp ye

      http://www.wasap.my/60139761627

      Delete
  2. Alhamdulillah moga manfaatnya untuk si ibu dan kepada si anak juga.Aamiin.

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.