10 May 2019

RESIPI MINUMAN BERBUKA PUASA


Korang suka sangat kan minum 100plus, redbull, revive , livita dan segala minuman isotonik yang lain sebagai penambah tenaga terutama selepas letih bersukan atau sebelum bersukan? Kalau aku terus terang cakap, aku tak boleh telan air gas. Aku tak suka air yang rasa tajam-tajam menusuk gitu lalu kot anak tekak aku ni. Sepanjang 3 dekad hidup ni pun, boleh bilang dengan jari berapa botol sangat laa dah telan air gas. Tapi dengan Performance Drink ni lain, sedap, kurang manis dan bebas karbonat. Aaaajommm bertukar kepada Performance Drink, bukan sekadar air isotonik biasa

RESIPI MINUMAN BERBUKA PUASA


Performance Drink Shaklee,  Minuman Penambah Tenaga, Bebas Karbonat Dan Kurang Gula 

Performance Drink shaklee merupakan sejenis minuman isotonik juga dipanggil minuman hidrasi


PERFORMANCE DRINK SESUAI KETIKA BERBUKA DAN BERSAHUR! ELAK DAHAGA DAN HAUS DI SIANG HARI PUASA


­čĺ¬Membantu bendalir dalam tubuh supaya tidak hidrat (kering) dengan terlalu banyak

­čĺ¬ Mengelakkan dehidrasi 

­čĺ¬Membantu mengawal paras cecair di dalam badan

­čĺ¬Mengandungi 6 jenis electrolyte yang menjaga bendalir badan dan beri tenaga berterusan

­čĺ¬ Menggantikan air isotonik yang berkarbonat dan tinggi gula di pasaran


Contoh resipi rakyat Malaysia dan rakan-rakan niaga yang bancuh Performance Drink untuk berbuka puasa dan sahur


performance drink perisa oren dan hirisan limau kasturi + biji selasih

mangga smoothies on the way.. 
ni resipi doktor kak cip


performance drink lemon-lime dengan daun pudina.. rasa lemon dan limau nipis bergabung level PREMIUM!

campur tembikai pun boleh

performance drink perisa lemon - laici, asam boi, daun pudina dan serai... Ya Allah, serius sedap amat


Promosi Musim Ramadan


PERFORMANCE DRINK SESUAI UNTUK SEISI KELUARGA 


+ anak anak yang belajar puasa, bantu tahan dahaga dan terus bertenaga

+ ibu hamil, elak dehidrasi

+ ibu menyusu, terus bertenaga walaupun menyusu dan mengepam

+ suami/isteri yang bekerja tengah panas

+ korang yang nak kekal aktif walaupun Ramadhan


JOM ORDER PERFORMANCE DRINK

013 976 1627
013 976 1627
013 976 1627
Nizang



No comments:

Post a Comment

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.
bahejabella © . Designed by MaisarahSidi.com