02 November 2017

Nah, kalendar cuti umum dan cuti sekolah untuk tahun 2018 dah keluar. Boleh la merancang cuti mulai sekarang terutamanya kaki travel. Ataupun nak merancang baby lagi pun boleh. Bajet 2018 baru-baru ni kan bajet mesra kehamilan, katanya.. hehe




JADUAL HARI KELEPASAN AM PERSEKUTUAN , TAHUN 2018



JADUAL HARI KELEPASAN AM 
NEGERI UNTUK TAHUN 2018



4 comments:

  1. Lebih kurang 6 bln lagi Ramadhan...macam lama,sebenarnya sekejap je...

    ReplyDelete
  2. Jom plan cuti ngan anak dara...yeayyyy....

    ReplyDelete
  3. Dah kena ambik tahu bab cuti ni sebab anak masuk sekolah rendah tahun depan

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN